واکنش سرمربی و سرعتی زن تیم ملی والیبال زنان به پیروزی مقابل

سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است باید روی اشتباهات تیم بیشتر تمرکز کرد تا ملی‌پوشان آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.


به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال ایران و ازبکستان در قالب مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز( جمعه دوم تیر) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم ایران به پایان رسید.


فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد پیروزی مقابل ازبکستان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی برای تیم ایران بود چون به این برد نیاز داشتیم. فکر می‌کنم باید تعداد بازی‌های بیش‌تری انجام بدهیم تا بازیکنان‌مان آماده مسابقات بزرگ‌تر شوند.


او در ادامه بیان کرد: بازیکنان تیم مواردی که از آن‌ها خواسته بودیم را به خوبی اجرا کردند. با توجه به این که ازبکستان دریافت خوبی نداشت از بازیکنان‌مان خواسته بودیم به خوبی سرویس بزنند. از طرفی خطاهای‌مان را هم پایین آوردیم.


رشیدی به دو دیدار دیگری که ایران باید برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات انجام بدهد، اشاره و بیان کرد: باید برای دو مسابقه آینده آماده شویم تا حداقل مقام پنجمی را کسب کنیم. بعد از بازگشت به ایران باید روی اشتباهات و ایرادات‌مان بیش‌تر متمرکز شویم تا برای قهرمانی آسیا نتیجه بهتری کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:


“http://isna.ir/xdP6ds” target=_blank>ازبکستان حریف دختران والیبال ایران نشد



سرعتی‌زن تیم ملی والیبال بانوان به جوانگرایی در این تیم اشاره کرد و گفت: هر تیمی باید جوان‌گرایی را از جایی شروع کند و امسال شروع تیم ملی ایران بود.


سودابه باقرپور، سرعتی‌زن تیم ملی در مورد پیروزی بر ازبکستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی داشتیم و با آنالیزی که شب گذشته انجام داده بودیم، سه بر صفر پیروز شدیم. امروز محکوم به برد بودیم. هرچند دو باخت بد داشتیم اما بازی برد و باخت دارد و باید در دو مسابقه آینده حتما برنده شوم تا مقام پنجمی را کسب کنیم.


او در مورد رویارویی احتمالی با استرالیا در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات گفت: سبک بازی استرالیا شبیه به تیم ایران است و می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *