مأموریت های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با تکیه بر امید و نوگرایی

ایسنا/خراسان رضوی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: مأموریت‌های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با تکیه‌بر امید و نوگرایی و تحول‌گرایی همراه خواهد بود.


سید جمال وزیری یکم تیر ماه، در دیدار با فرماندار خلیل‌آباد در خصوص مأموریت‌های محوله در گام دوم انقلاب به وزارت آموزش و پرورش افزود: منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها در رأس کار و برنامه وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.


وی امید و تحول‌گرایی را از مأموریت‌های این دستگاه برشمرد و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه جمعیتی و اداری در کشور باید در فعالیت‌های خود نوگرایی را مد نظر داشته باشد.


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد: مردمی سازی و بازنگری از برنامه‌های آموزش و پرورش است و همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.


وی در ادامه با بیان اینکه یکی از قطب‌های فعال مناطق مختلف خراسان رضوی در آموزش و پرورش قطب شهید مدرس است، گفت: مأموریت‌های دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با تکیه‌بر امید و نوگرایی و تحول‌گرایی همراه خواهد بود.


وزیری در همین خصوص از روسای آموزش و پرورش قطب شهید مدرس خواست به دور از مسائل سیاسی و جناحی خدمت به قشر فرهنگی و دانش‌آموزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


 وی با توجه به اینکه امسال سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: خود را تجهیز کنید و نگذارید آموزش و پرورش محل تاخت و تاز افراد خارج از مجموعه قرار گیرد.


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی همچنین در خصوص تغییر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد، گفت: انتصاب مدیران بر اساس استقلال کاری این دستگاه و محصول کار تیمی است.


وی هر تغییری را یک گام به جلو دانست و ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق این اداره مرتضی گل محمدی را به عنوان مدیر جدید این دستگاه اداری به فرماندار شهرستان معرفی کرد.


وزیری از مدیر جدید آموزش و پرورش خلیل‌آباد خواست، در فرصت باقی مانده تا مهرماه برنامه‌ریزی لازم را برای آغاز مهر پرجنب وجوش و شادابی برای دانش آموزان و با تمهید مقدمات سال تحصیلی فعال اقدام کند.


فرماندار شهرستان خلیل‌آباد، در این جلسه با اشاره به موقعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان گفت: شهرستان خلیل‌آباد شهرستان بکر و دارای موقعیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی است.


 سید مسعود یاوری افزود: این شهرستان قطب کشاورزی و تولید انگور استان خراسان رضوی است و در این راستا ظرفیت‌های گردشگری فراوانی در سطوح کشاورزی و اماکن تاریخی و دیگر مناطق گردشگری را دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *