اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن گفت: به‌مناسبت این ایام فرخنده ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش گیلانی اهدا می‌شود.


عباس اهرابی امروز، ۱۱ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زنده نگه داشتن و پاسداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه همگانی است و امسال تقارن سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه و اهمیت خاص روحیه ولایت‌مداری، خدمت خالصانه و مؤمنانه و اشاعه و ترویج پیام مقاومت است.


وی با بیان اینکه این نهاد در راستای بصیرت افزایی و بررسی نقش مکتب حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است، گفت: برگزاری جلسات معرفتی در راستای تبیین اندیشه‌ها و بررسی ابعاد شخصیت سردار دلها برای جامعه هدف یکی از این برنامه‌هاست.


مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج، تبلیغ و اجرای طرح حامی یابی فرزندان اکرام و محسنین، برپایی میز خدمت جهادی، تداوم کمک‌های مؤمنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و فضاسازی محیط اداری از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام می‌باشد.


اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، گفت: تکریم مادران شهدا، تقدیر از بانوان خیر، حضور در خانه سالمندان و دلجویی از مادران تحت پوشش، خدمات ویژه به مادران نخبه تحت پوشش و برنامه‌هایی مختص همکاران زن شاغل در این نهاد، از اقدامات طی این هفته می‌باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *