فرهنگ سازی آموزش های عالی مهارتی از اولویت های دانشگاه علمی

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگ‌سازی آموزش‌های مهارتی و اقناع افکار عمومی را از اولویت برنامه‌های روابط‌عمومی این دانشگاه عنوان کرد.


به گزارش ایسنا، دکتر فتحی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه ، آموزش را یکی از نشانه‌های پویایی و نشاط سازمان‌ها برشمرد و گفت: باهدف توانمندسازی مسئولان روابط عمومی دانشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی متنوع را دربرنامه داریم که در همین راستا، کارگاه آموزشی خبرنویسی و عکاسی با موبایل را باحضور اساتید برجسته برگزار کردیم.


وی، محوریت اصلی روابط عمومی را اثرگذاری دانست و افزود: ارائه تصویر درست از برنامه‌ها و رویکرد جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی به مخاطبان، ماحصل عملکرد روابط عمومی باید باشد.


مشاور رئیس دانشگاه گفت: روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان است که افراد خاص و خلاق در این حوزه فعالیت می‌کنند.


وی تصریح کرد: نیاز بازار کار امروز، فراگیری آموزش‌های عالی مهارتی است که دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور، اقدامات اساسی در این حوزه انجام داده و برنامه‌های عملیاتی مهمی نیز در دست اقدام دارد.


دکتر فتحی، مخاطب‌شناسی، تعیین اهداف واقع‌بینانه، داشتن برنامه خوب و سازماندهی شده، استفاده از محتوای خوب و مناسب، نظارت و ارزیابی و آمادگی برای شرایط بحرانی را از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها برشمرد.


در ادامه نیز، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، روابط عمومی را پیشانی هر سازمان توصیف کرد و گفت: باتوجه به شناخت مسئولان روابط عمومی از تهدیدها و فرصت‌ها، باید از ظرفیت کارشناسی آنان در حوزه‌های مختلف نهایت استفاده را برد.


دکتر میرغیاثی ادامه داد: برنامه‌های جهادی و کاربردی دکتر بلندی در زمینه اشتغال، نیازمند تبیین و روشنگری در جامعه است که این مسئولیت خطیر را مسئولان روابط عمومی برعهده دارند .


وی، به حساسیت و ظرافت حوزه روابط عمومی دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی باید بیش از این تقویت شود که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *