باشگاه کشتی تختی بابل بازسازی و بهسازی می شود

ایسنا/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با اشاره به اینکه وضعیت بهداشتی و محیطی باشگاه تختی بابل مناسب برای ورزش ورزش دوستان نبود، گفت: برای بهبود وضعیت این سالن تصمیم به بازسازی و بهسازی آن گرفتیم.


درپی تماس تلفنی با ایسنا مبنی بر تعطیلی سالن کشتی جهان پهلوان تختی بابل به سبب عدم پرداخت بهای برق و آب مصرفی این باشگاه، پیگیر علت امر و صحت وسقم این خبر شدیم.


براساس بازدید میدانی از باشگاه کشتی تختی بابل با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بابل از وضعیت اسفناک بهداشتی این سالن که بیش از همه توجه ما را به خود جلب کرد متعجب شدیم!


این سالن که خاستگاه پهلوانان و کشتی گیران بنام بابل است امروزه از حداقل نظافت بهداشتی برخوردار است. اگر از انصاف عبور نکنیم مستاجر و مربیان این سالن که از هر ورزشکار شهریه‌ دریافت می‌کنند چطور دغدغه‌ای برای نظافت این مکان ندارند.


یکی از مواردی که باید در این حوزه مورد توجه متولیان امر قرار گیرد بهداشت جسمی و روانی ورزشکاران استْ اینکه چگونه تاکنون به وضعیت این سالن نظارت نمی‌شود خود سوالی است که باید پاسخگو باشند.


باشگاه کشتی تختی بابل بازسازی و بهسازی می‌شود


ایسنا که برای صحت وسقم این خبر پیگیر اوضاع این باشگاه بوده متوجه وصل بودن آب، برق و گاز سالن شد و این نشان از کذب بودن خبرعنوان شده بود.


رئیس اداره ورزش و جوانان بابل درتشریح جزئیات بیشتر این سالن ورزشی در دست بازسازی، به خبرنگار ایسنا، گفت: سالن کشتی تختی بابل یکی از سالن های قدیمی شهرستان بابل است. این مکان ورزشی تاکنون بازسازی اساسی نشده و چندین سال است که از حالت خانه کشتی خارج و به صورت مزایده در اختیار مستاجر قرار می‌گرفت.


باشگاه کشتی تختی بابل بازسازی و بهسازی می‌شود


لیلا عرب با بیان اینکه تاکنون توسط مستاجر این مکان اداره می‌شدْ تصریح کرد: امسال طرحی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارائه دادیم مبنی براینکه این سالن طی مراحل و فرایند قانونی به‌عنوان خانه کشتی شهرستان بابل در اختیار هیات کشتی قرار گیرد.


باشگاه کشتی تختی بابل بازسازی و بهسازی می‌شود


وی افزود: رئیس هیات کشتی که در جریان وضعیت اسفناک بهداشتی و فرسودگی محیطی این سالن قرار گرفت اعلام آمادگی کرد با هزینه شخصی و به‌صورت خیرساز اقدام به بازسازی و بهسازی این سالن کند.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل با تاکید براینکه این سالن باید تبدیل به خانه کشتی شود و از انحصار طلبی خارج و در اختیار کل جامعه کشتی شهرستان قرار گیرد، گفت: این سالن ورزشی باید مکانی جهت برگزاری اردوها، تمرینات مشترک، برگزاری مسابقات معتبر و غیره شود.


باشگاه کشتی تختی بابل بازسازی و بهسازی می‌شود

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *