انتظار مردم از دولت سیزدهم مبارزه با فساد است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و یکی از مهمترین مواردی که در دولت و استان در دستور کار قرار دارد، مبارزه با فساد است و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه شفافیت و نظارت مستمر نهادینه شود.


به گزارش ایسنا، محمد مهدی اعلایی عصر سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ در شورای اداری استان که با حضور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: در شأن مردم قزوین است که عمیق‌ترین و وسیع‌ترین خدمات را از دولت دریافت کنند و همین امر توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال اجرایی شدن است. 


وی افزود: دولت فعلی به نیمه عمر خود رسیده و در ۲ سال با شرایط ویژه‌ای کرونا روبه‌رو شد که در میدان اتکا به توان داخلی و داشته‌های خود نشان داد که می‌شود با اعتماد با داشته‌های داخلی از بحران موفق بیرون آمد. 


اعلایی بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی دستاوردهای ویژه‌ای دارد که غیر قابل انکار است، در حالی که خیلی‌ها گمان می‌کردند نقطه ضعف این دولت سیاست خارجی باشد اما دولت سیزدهم نشان داد زبان گفت‌وگو با دنیا زبان اقتدار، عزتمندی، اتکا به داشته‌های داخلی و حمایت‌های ملت ایران است که می‌تواند بسیار نتیجه‌بخش باشد. 


وی تأکید کرد: در حوزه اقتصاد مشکلات اقتصادی ریشه‌دار مشهودی را شاهد هستیم که شاخص‌هایی در جهت ثبات شرایط مطلوب و برنامه‌های مدون در بلندمدت که نتایج محسوس داشته باشد در دستور کار قرار دارد. 


استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان قزوین در زمینه‌هایی چون ساخت مسکن دارای رتبه اول و در حوزه مولدسازی دارایی‌ها که یکی از سیاست‌های راهگشا و روش‌های مدرن تأمین مالی برای فضاهایی است که خروجی ندارد،  رتبه اول را داریم. 


این مسئول عنوان کرد: استان قزوین همچنین در بازآفرینی شهری و امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری و ثبت اشتغال رتبه اول را دارد؛ استان قزوین در بسیاری از حوزه‌ها پیشرو است و درواقع عادت کرده‌ایم که رتبه اول را داشته باشیم و اگر اینطور نباشد دچار افسردگی می‌شویم. 


وی ادامه داد: قزوین در ابتدا رتبه اول را در حوزه مسکن داشت اما هم اکنون رتبه دوم را دارد و اگر مسائل و مشکلات در اعطای زمین برای حمایت از فرزندآوری و سایر متقاضیان نهضت ملی رفع شود مجدد رتبه نخست را کسب خواهیم کرد. 


استاندار قزوین تصریح کرد: انتظار مردم از دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و یکی از مهمترین مواردی که در دولت و استان در دستور کار قرار دارد مبارزه با فساد است، این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه شفافیت و نظارت مستمر نهادینه شود و انسان‌های امین و خداباور در دستگاه‌ها حضور داشته باشند. 


اعلایی در پایان گفت: در هر حوزه‌ای فساد وجود داشته باشد و آن موضوع کشف نشود ضعف از مدیر آن مجموعه است که باید با چنین مواردی برخورد کرد. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *