رییس جمهور مردم را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن دعوت کرد

تهران – ایرنا – رییس‌جمهور با بیان این که ۲۲ بهمن را باید گرامی داشت، گفت: مردم با رعایت اصول بهداشتی طبق برنامه‌های اعلام شده با شرکت در راهپیمایی، جلوه عظمت و شکوه انقلاب را به همگان نشان دهند.


آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ یاد و خاطره شهدای آن روز و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و از  ۲۲ بهمن سال ۵۷ یاد می کنیم.


رئیسی اظهار داشت: حقیقت آن است که امروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ را برگزار می کنیم باید بدانیم که امروز چه شرایطی داریم جبهه انقلاب دارای چه ویژگی هایی است و جبهه کسانی که مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و دشمنی می کنند و همواره بر دشمنی خود پافشاری می کنند آن ها کجا قرار دارند دارای چه ویژگی هایی هستند.


رییس جمهور خاطر نشان کرد: شناخت این به ویژه برای نسل جوان مهم است تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مرزها و خطوط را  بشناسیم گاهی برای معرفت افزایی و بصیرت تاکید می کنند و جهاد تبیین را برای نخبگان تاکید می کنند می فرمایند که نخبگان برای بیان شرایط و وضعیت موجود وظیفه دارند جهاد تبیین وظیفه همه ماست که بگوییم در چه شرایطی قرار داریم.


رئیسی تاکید کرد: این روز را باید گرامی داشت و مشکلی که این روزها داریم مساله کروناست باید به شکلی که بشود اصول بهداشتی رعایت شود و سلامت مردم به طور کامل تامین شود و مورد خدشه قرار نگیرد مردم عزیز طبق آنچه که اعلام می شود در شهرهای غیر قرمز راهپیمایی صورت می گیرد و در شهرهای قرمز هم آن چنان که اعلام شده است انشاالله راهمپیایی صورت می گیرد امیدواریم شکوه و عظمت ۲۲ بهمن آن چنانکه حقیقت این روز است انشاالله برای همگان بیش از پیش جلوه کند.




مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *