۵ جاذبه گردشگری در تور قشم

جزیره قشم در تنگه هرمز قرار دارد و تنها ۶۰ کیلومتر از سواحل عمان فاصله دارد. این جزیره دارای تنوع زیست محیطی و قدمت زمین‌شناسی منحصر به فردی است که باعث ایجاد محبوبیت بالای تور قشم از شهرها و حتی کشورهای مختلف شده است.


به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت آوان گشت، جزیره قشم در تنگه هرمز قرار دارد و تنها ۶۰ کیلومتر از سواحل عمان فاصله دارد. این جزیره دارای تنوع زیست محیطی و قدمت زمین‌شناسی منحصر به فردی است که باعث ایجاد محبوبیت بالای تور قشم از شهرها و حتی کشورهای مختلف شده است.


تورهای جزیره قشم به خصوص در فصل های پاییز و زمستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.


آشنایی با بیشینه جزیره قشم


جزیره قشم قرن‌هاست از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، حدود ۲۰۰ سال این جزیره تحت حکومت پرتغالی ها قرار داشت. به همین دلیل است که امروزه هنوز یک قلعه پرتغالی باستانی در جزیره وجود دارد و برخی از خیابان‌ها حتی نام‌های پرتغالی دارند.


این جزیره به واسطه قرارگیری در خلیج فارس در ادوار مختلف تاریخ به عنوان گذرگاه تجاری و امنیتی در نظر گرفته شده است.


جاذبه های دیدنی قشم


تور قشم با امکان بازدید از مناظر طبیعی خیره‌کننده، فعالیت‌های آبی متنوع و امکان آشنایی با فرهنگ غنی مردم جنوب ایران، یکی از پرطرفدارترین تورهای پاییزی “https://avangasht.com/”>وب سایت آوان گشت است. اگر به دنبال ماجراجویی هستید یا قصد تجربه یک تعطیلات جذاب دارید جزیره قشم یک مقصد مناسب برای شما خواهد بود.


جزیره هنگام


جزیره هنگام یکی از جزایر خلیج فارس است، که در نزدیکی قشم واقع شده است. این جزیره با طبیعت زیبا و سواحل آرامش بخش، یک مقصد گردشگری محبوب در این منطقه است.


اگر از جزیره هنگام بازدید می کنید حتما غذاهایی مثل ماهی، میگو یا سبموسه را امتحان کنید.


غار نمکدان قشم


غار نمکدان، با طولی حدود ۶هزار متر به عنوان طولانی‌ترین غار نمکی جهان شناخته می‌شود. نمکی که از غار نمکدان استخراج می‌شود، علاوه بر ظاهر زیبا، کاربردهای درمانی متعددی نیز دارد. در طول میلیون‌ها سال، توده‌های سنگی فرسایشی در این غار شکل گرفته‌اند و زیبایی خاصی را به آن بخشیده‌اند.


جنگل حرا قشم


درختان حرا، درختانی هستند که به خوبی با شرایط بیابانی سازگاری دارند و می‌توانند در شرایطی که بارندگی کمی وجود دارد رشد کنند. این جنگل به عنوان یک محیط طبیعی بسیار حساس شناخته می‌شود و میزبان مجموعه‌ای از گونه‌های گیاهی و جانوری منحصر به فرد است.


همچنین، فعالیت‌های متنوعی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی و مشاهده پرندگان و حیات وحش در این جنگل امکان‌پذیر است.


دره ستارگان قشم


دره ستارگان، یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری در جزیره قشم است. این مکان گردشگری به شما فرصتی برای گردش در اطراف دره‌ها و صخره های کوچک فراهم می‌آورد. اصلی‌ترین ویژگی این دره، سنگ‌های آهکی طبیعی با فرم‌ها و اندازه‌های مختلف است که در آن یافت می‌شود. اگر با تور به قشم سفر می‌کنید راهنمایی های لازم را برای بازدید از دره ستارگان دریافت کنید.


تنگه چاهکو قشم


تنگه چاهکوه، یکی از جاذبه‌های بسیار اصلی و  منحصر به فرد در جزیره قشم محسوب می‌شود. این دره فوق‌العاده زیبا با اشکالی که در دیواره‌هایش یافت می‌شود، به عنوان یک مقصد معروف شناخته می‌شود. ارتفاع دیواره‌های تنگه چاهکوه تقریباً به ۱۰۰ متر می‌رسد و هر چه به عمق این دره نزدیک‌تر می‌شوید، این دیواره‌ها به شما نزدیک‌تر می‌آیند. به دلیل آرامشی که از این دره دریافت می‌شود؛ بازدید از  تنگه چاهکوه در میان مسافران تور قشم محبوبیت زیادی دارد. همچنین، در شب می‌توانید به تماشای ستارگان بنشینید.


۵ جاذبه گردشگری در تور قشم


چرا تور قشم را انتخاب کنیم؟


“https://avangasht.com/cities/qeshm”>سفر با تور به جزیره قشم مزایای متعددی دارد که ممکن است برای مسافران جذابیت خاصی ایجاد کنید


تور قشم به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی‌های مربوط به برنامه‌ریزی و رزروهای هتل و پرواز، سفری آسان و راحت تر داشته باشید. تورهای قشم عموماً همه جزئیات سفر از جمله محل اقامت، ترانسفر رفت و برگشتی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما تنظیم می‌کنند. همچنین تورهای قشم به شما این فرصت را می‌دهند تا برای بازدید از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری معروف در قشم راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


یکی از بهترین آژانس های مسافرتی برای رزرو تور قشم؛ آوان گشت ایرانیان است. این آژانس مسافرتی خدمات رفاهی و گردشگری متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. از اغلب شهرهای ایران شما می‌توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید به انواع مختلفی از پکیج های مسافرتی دسترسی داشته باشید و تور مد نظر خود را رزرو کنید. همچنین می توانید برای مقاصد مختلفی که قصد دارید سفر کنید هتل موردنظر خود را برای اقامت انتخاب کنید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *