۲۵۰۰ سورن پلاس جایگزین تاکسی های فرسوده می شود

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ضمن اعلام خبر آغاز نخستین مرحله جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در سال جاری، اعلام کرد که ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیرماه جایگزین خواهد شد.


به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه ضمن اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: بر اساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شوند. ۴۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۲۰۰۰ نفر تاکسی جایگزین گرفته‌اند.


رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان اینکه در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن، خودرو جایگزین را دریافت کنند، افزود: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط، به شرکت ایران‌خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می‌شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.


وی خاطر نشان کرد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن‌پلاس خواهد بود. در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت‌نام کرده و تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، هر چه سریع‌تر برای قرارگیری در فرآیند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرحواله ارزی به خارج از ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *