شکوفایی اشتغال با ایده های نوآورانه دانشجویی در مرکز علمی کاربردی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند گفت: این مرکز آموزش عالی در حال حاضر به عنوان تنها علمی کاربردی دارای مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال در استان، از ایده‌های نوآورانه و طرح‌های کسب‌وکار دانشجویان نیز حمایت می‌کند.


نرگس معصومی مفرد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با ۱۸ سال سابقه آموزش عالی و تربیت بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموخته در نظام آموزش مهارتی و ضریب اشتغال دانش‌آموختگان بالای ۷۵ درصد جهت نیم‌سال اول (مهر) سال تحصیلی ۱۴۰۲ بصورت پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: آموزش‌های عملی و کارورزی دانشجویان این مرکز در محیط‌های واقعی کار طرف قرارداد و مرتبط با زمینه شغلی رشته‌ها برگزار شده و دروس نظری و آزمون‌ها نیز در نوبت عصر برگزار می‌شود.


معصومی مفرد ادامه داد: نظر به آغاز ثبت‌نام حضوری دوره‌های “کاردانی و کارشناسی”  دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۸خردادماه و پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند؛ ثبت نام دانشجویان در رشته‌های حقوق، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران – نقشه برداری، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت حج و زیارت، بازیگری سینما-فیلم سازی امکان پذیر است.


وی بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه اشتغال ویژه دانشجویان و دانش آموختگان، ثبت نام از دارندگان مدرک دیپلم، اعطای وام دانشجویی و تقسط شهریه از جمله ویژگی های این مرکز است.


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در خصوص اعطای امکانات رفاهی به دانشجویان اظهار کرد: هر ترم علاوه بر تقسیط شهریه، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان  وام قرض الحسنه به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن ۹ ماه پس از فارغ‌التحصیلی است و در صورت مشمول شدن فارغ التحصیلان به خدمت سربازی، بازپرداخت به پایان دوره سربازی موکول می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرچین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *