شکست فتنه های تفرقه افکنانه دشمن گلستان نماد برادری اقوام

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شهادت ۹۲۰ شهیده زن اهل تسنن در ایران اسلامی گفت: برای اقتدار کشور زن و مرد، شیعه و سنی همه به میدان آمدند.


سردار علی ملک‌ شاهکوهی ظهر دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲ در آیین آغاز نخستین دوره رقابت‌های قایق‌های تندرو و گرامیداشت شهدای نیروی دریایی راهبردی آجا و شهدای بانوی اهل تسنن کشور در بندرترکمن اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز همه فتنه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و نفاق بین اقوام و مذاهب کشور با شکست مواجه شده است و استان گلستان نیز به عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب در کشور شناخته می‌شود.


وی بیان کرد: شهیده “مرجان نازقلیچی” روزی در همین شهرستان بندرترکمن فرماندار بود و به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حج مشرف شد، ادامه داد: این مسئله را طی نامه‌ای به معظم له اعلام کرد، پس این مساله نشان می‌دهد این شهیده والامقام چقدر به رهبری ارادت داشت و خداوند نیز شهادت در راه خود را نصیب ایشان کرد.


ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: تقدیم ۹۲۰ شهیده زن اهل تسنن در ایران اسلامی نشان می‌دهد که برای اقتدار کشور زن و مرد، چه شیعه و چه سنی چه مجاهدت‌ها کرده و چه خون‌ها که پای نهال انقلاب ریخته شده تا امروز به درختی تناور تبدیل شود.


وی ضمن تشریح شرایط جنگ اخیر در فلسطین اشغالی و نوار غزه و کودک کشی و زن کشی رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: راهبرد ما دفاع از مظلوم است و جمهوری اسلامی همان حمایتی را که از حزب الله شیعه در لبنان کرد را از حماس و جهاد اسلامی در فلسطین می‌کند.


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان تصریح کرد: استراتژی رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با دلیرمردان حماس، با شکست مواجه شد و هیمنه پوشالی ارتش تروریست اسرائیل فروریخت تا جهان بداند این رژیم همچون خانه عنکبوت سست و بی ریشه است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *