شهادت مرزبان هنگ مرزی ارومیه در حین گشت زنی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز دوم پست GIS ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت کیانشهر یک در اهواز برق‌دار و وارد مدار شد.


محمود دشت‌بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات احداث فاز دوم پست GIS کیانشهر یک به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر و با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.


وی با بیان اینکه با احتساب فاز اول ظرفیت پست GIS کیانشهر یک به ۱۰۰ مگاولت آمپر رسیده است، افزود: یکی از اهداف بهره‌برداری از این پروژه ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین خانگی و عمومی و کاهش محدودیت‌ها در این زمینه بوده است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به تکنولوژی بکاررفته در پست‌های GIS بیان کرد: این پست ها در مقابل آثار مخرب ریزگردها مقاوم هستند و این ویژگی در شرایط آب و هوایی خوزستان (گرد و غبار، رطوبت، آلودگی‌های صنعتی) کمک خواهد کرد که پایداری شبکه برق حفظ شود.


دشت‌بزرگ ادامه داد: پست GIS کیانشهر یک، یکی از مجموعه پست‌های GIS است که برای ارتقای امنیت و پایداری شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند و پیش از این دو پست خزامی و کارون در اهواز وارد مدار شده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآشنایی با شرکت گرماسرما سازه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *