راستینه اشکالات در استقلال و پرسپولیس ادامه دار خواهد بود

رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا زمانی که هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال براساس لابی‌گری منصوب شوند و ساختار حقوقی، فنی و اقتصادی بر ساختار هیات مدیره‌ها حاکم نباشد، اشکالات در این دو باشگاه ادامه‌دار خواهد بود.


احمد راستینه در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به تعیین هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس گفت: ما در بحث عدم اجرای مسئولیت‌های قانونی نکات لازم را طبق قانون شرح اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط انعکاس دادیم.


وی ادامه داد: قرار بود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بستر سالمی در بازار بورس و سرمایه واگذار شوند که شرط واگذاری آنها اصلاح ساختار مدیریتی، انتخاب هیات مدیره‌های خلاق و توانمند با مولفه‌های فنی و حقوقی و اقتصادی و نه بر مبنای لابی‌گری است.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مادامی که هیات مدیره‌ها براساس لابی‌گری منصوب می‌شوند و ساختار حقوقی، فنی و اقتصادی بر ساختار هیات مدیره‌ها حاکم نیست اشکالات در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ادامه‌دار خواهد بود؛ باید وزارت ورزش و جوانان پاسخگو باشند و ما هم پیگیری می‌کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرموتور برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *