دومین دوره اعتبارسنجی کسب وکارهای نوپای نانویی در سال ۱۴۰۲
دومین «دوره اعتبارسنجی کسبوکارهای نوپای نانویی» در سال ۱۴۰۲ با هدف کمک به فناوران برای شناخت هرچه بیشتر مشتریان اولیه و بازار محصول برگزار میشود.
به گزارش ایسنا، هدف از این دوره آن است که تیمها فرضیات خود را درباره کسبوکارشان اعتبارسنجی کنند تا در ادامه مسیر خود ریسک شکست و اشتباه را به حداقل ممکن برسانند. همچنین اگر محصول و ارزش پیشنهادی این تیمها کششی در بازار نداشته باشد، میتوانند رویکرد و استراتژی کسبوکار خود را متناسب با نیاز بازار تغییر دهند.
این دوره با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شده و هزینه شرکت در دوره، توسط ستاد پرداخت میشود.
مهمترین هدف از برگزاری این دوره، کمک کردن به شرکتکنندگان برای انتخاب یک محصول براساس تخصص و فناوری خود و بررسی قابلیت تبدیل کردن آن، به یک کسبوکار با مدل درآمدی تکرارپذیر و مقیاسپذیر است. در انتهای دوره، شرکتکنندگان براساس شاخصهای تیم، امکانپذیر بودن توسعه محصول و بازار، بررسی میشوند که در صورت رسیدن به یک مدل کسبوکار اعتبارسنجی شده و تایید در ارزیابی، شرکتکنندگان تایید شده میتوانند از حمایتهای بلاعوض ستاد توسعه فناوری نانو برای توسعه نمونه اولیه کاربردی از محصول نانویی (پروتوتایپ) تا سقف یک میلیارد ریال، استفاده کنند.
منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روزلینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند
آخرین دیدگاهها