بازدید وزیر جهاد کشاورزی از پروژه های آبیاری روستاهای وحدت و

ایسنا/گلستان وزیر جهاد کشاورزی در راس هیئتی از مدیران و معاونان از پروژه آبیاری روستاهای وحدت و رسالت بخش انبارالوم آق‌قلا بازدید کرد.


محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به همراه علی محمد زنگانه استاندار گلستان، محمد برزعلی رئیس جهاد کشاورزی گلستان، رحمت‌ الله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان جهاد کشاورزی از پروژه سیستم های تحت فشار روستاهای وحدت و رسالت واقع در بخش انبارالوم شهرستان آق‌قلا بازدید کرد.


علیرضا گرزین رئیس جهاد کشاورزی آق‌قلا در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان است و بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


وی هدف از اجرای این پروژه را کاهش مصرف آب و توزیع عادلانه آب بین کشاورزان منطقه دانست و افزود: با اجرای این طرح بیش از ۶۸۰ بهره بردار در پنج روستا از مزایای این طرح بهره‌ مند خواهند شد.


گرزین ادامه داد: روستاهای اسلام آباد بالا، روستای اسلام آباد پایین، روستای وحدت ۱، روستای وحدت ۲، روستای امین آباد و روستای انقلاب، ۶ روستایی هستند که از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *