دهه های شور و نشاط در کرمانشاه برپا می شود

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اجرای طرح دهه‌های شور و نشاط در کرمانشاه خبر داد و افزود: اولین دهه از این جشن‌ها در ماه ربیع الاول خواهد بود.


محمدطیب صحرایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری با عظمت مراسم اربعین گفت: این حرکت عظیم در کنار برکات مالی بسیار برای استان، برکات معنوی بسیاری هم به همراه داشت.


وی افزود: تلاش های بسیاری برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین صورت گرفت و خوشبختانه این تلاش‌ها به افزایش تردد میلیونی زوار از مرز خسروی منجر شد.


صحرایی با تاکید بر اینکه در اسلام تاکید بسیاری بر ایجاد شادی و نشاط در جامعه شده است، گفت: در همین راستا برنامه داریم که پس از پایان ماه صفر، اجرای طرح دهه‌های شور و نشاط را در استان آغاز کنیم.


وی خاطرنشان کرد: اولین دهه از این جشن ها، در ماه ربیع الاول ماه میلاد پیامبر اسلام(ص) خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان این مردم و بدخواهان آنها در داخل و خارج از کشور، همانطور که از برگزاری با عظمت اربعین خوشحال نشدند، از برگزاری این جشن‌ها هم خوشحال نخواهند شد و در تلاشند که فضای این جشن‌ها را به نحوی به هم بریزند که مردم باید هوشیارانه مانع کار آنها شوند.


صحرایی گفت: در این دهه‌ها برگزاری یک مجموعه از برنامه ها و جشن‌ها اجرایی خواهد شد.


وی تاکید کرد: همانظور که مراسم اربعین و عزاداری های ماه محرم و صفر برای ما ارزشمند است، به همان میزان جشن میلاد پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) برای ما اهمیت دارد و در تلاش هستیم این جشن ها هم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.


استاندار کرمانشاه در ادامه، ساخت های مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی را از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه عنوان و تصریح کرد: در همین راستا با توافق صورت گرفته با شهرداری و قولی که شهردار داده، شهربازی کرمانشاه تا پایان شهریورماه کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.


وی با اشاره به برگزاری دو نشست با وزیر میراث فرهنگی در هفته‌های اخیر گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسات رفع موانع میراثی برای اجرای پروژه تله کابین بود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آبلینک مطالب دیگرروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *