دستگیری برادران چاقوکش گرگانی

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری برادران شرور و چاقوکش گرگانی خبر داد.


سرهنگ علی تجری شامگاه شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات خبر دستگیری ۲ برادر شرور گرگانی پرداخت و اظهار کرد: در پی شکایت چند تن از اهالی یکی از محله‌های شهرستان گرگان در خصوص ایجاد درگیری، رعب و وحشت، ایراد جرح عمدی با چاقو و توهین توسط دو نفر اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع فوق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان گرگان پس از بررسی‌های اولیه پی به برادر بودن این دو شرور بردند، ادامه داد: آنها پس از چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت در محله مذکور از ترس دستگیر شدن از محل متواری شده بودند.


فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه پلیس برای دستگیری این افراد با مراجع قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داد، افزود: در همین راستا تیمی مجرب از مأموران مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.


وی با اشاره به اینکه دستگیری برادران شرور چندین ساعت تعقیب و مراقبت به همراه داشت، خاطرنشان کرد: این افراد پس از دستگیری در اظهارت خود خصومت شخصی را دلیل انجام این اعمال مجرمانه در محله عنوان کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از معرفی هر دو متهم به دادسرا برای سیر مراحل قانونی خبر داد و اضافه کرد: پلیس با بکارگیری همه توان عملیاتی و انتظامی در تلاش برای تأمین نظم و امنیت هموطنان بوده و در برخورد با هرگونه ناهنجاری و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه با عوامل آن به شدت برخورد کرده و با احدی مماشات نمی‌کند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرموتور برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *