خدمات و حمایت های اشتغالزایی درخواست مردم مازندران در دیدار با

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی مازندران گفت: موضوعاتی همانند خدمات گاز، آب، برق، کمک‌های مالی، سرمایه گذاری و تسهیلات اشتغال زایی بیشترین مسائل مطرح شده در مراجعات مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران بوده است.


روح الله سلگی، ۲۸شهریورماه در حاشیه دیدار مردمی دفتر استانداری غرب مازندران-نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر محرومیت زدایی و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردم است از این رو دفتر استانداری در غرب مازندران راه‌اندازی شد.


وی افزود: پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از جمله اقداماتی است که توسط رئیس جمهوری در حال انجام است.


معاون استاندار مازندران کاهش فاصله بین مردم و مسئولان را از تاکیدات رهبر انقلاب دانست و گفت: وظیفه خود می‌دانیم ضمن تکریم مراجعه کنندگان در جلسات حضوری، در مناطق دور دست خدمت هم استانی‌ها برسیم تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و به رفع چالش‌ها بپردازیم.


خدمات و حمایت‌های اشتغالزایی درخواست مردم مازندران در دیدار با مسئولان است


این مسئول با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر استانداری در غرب مازندران از ابتکارات دکتر حسینی پور استاندار مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: برای دسترسی آسان مردم غرب مازندران به استانداری و رسیدگی به‌موقع مسئولان به درخواست‌های هم استانی‌ها دفتراستانداری در نوشهر راه‌اندازی شد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اظهار اینکه هر سه شنبه جهت پاسخگویی به مشکلات مردم چه در غرب استان و چه مرکز استان حاضر می‌شویم، یادآور شد: هر چند انتقاداتی به این طرح وارد است اما استاندار مازندران دستور پیگیری آن‌را داده‌اند تا اشکالات بررسی و برطرف شود.


خدمات و حمایت‌های اشتغالزایی درخواست مردم مازندران در دیدار با مسئولان است


این مسئول افزود: طی یک سال گذشته سیاست ما رفع مشکلات هزاران نفری بوده است که به این دفتر مراجعه کرده‌اند و این روند روزبه روز با نقص کمتر در حال انجام است.


سلگی از کاهش حجم نامه‌های مردمی که به دفتر استانداری ارسال می‌شود خبر داد و گفت: این امر نشان دهنده پیگیری مسائل و مشکلات مردم توسط مسئولان است.


خدمات و حمایت‌های اشتغالزایی درخواست مردم مازندران در دیدار با مسئولان است

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *