خدمات بیمه سلامت با جهش و تحول بوده است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خدمات بیمه سلامت در کشور همواره زبان زد بوده اما در دولت سیزدهم این خدمات دهی جهش و تحولی ایجاد کرده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، هفتم شهریور ماه در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه خدمات دهی بیمه سلامت در دولت سیزدهم جهش و تحولی در کشور ایجاد کرده است، اظهار کرد: همواره خدمات‌دهی سازمان بیمه سلامت در کشور زبان زد بوده اما در دولت سیزدهم این خدمات جهش و تحول خوبی در کشور ایجاد کرده که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.


وی افزود: جامعه سالم جامعه‌ای است که سلامت آن از جهت جسمی و روحی پیشرفت را رقم بزند و این جامعه می‌تواند برای مردم رفاه را به ارمغان بیاورد که در این راستا نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تشکیل تاکنون قطار خدمات آن همواره در حال حرکت بوده است.


شاهرخی بیان کرد: هرکس در این موقعیت بتواند به گونه‌ای عمل کند که سرمایه نظام جمهوری اسلامی را حفظ و به آن بیفزاید قطعاً نزد خداوند اجر بیکرانی خواهد داشت.


نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اجرای طرح صندوق صعب‌العلاج در کشور خاطرنشان کرد: این  طرح یکی طرح‌های خوب دولت و سازمان بیمه سلامت در کشور بوده که با شروع آن در استان حمایت لازم صورت گرفته و تلاش برای شناسایی بیماران و خدماتی به آن‌ها در دستور کارمان قرار داشت.


وی ادامه داد: لرستان با تنگناهای خاصی مواجه است و از جمعیت ۵۰۰ هزار نفری آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد و وضعیت معیشتی آن خوب نیست که نیاز به حمایت ویژه مسئولین کشوری است.


شاهرخی بیان کرد: با توجه به بیکاری و امکانات زیرساختی نامناسبی که در لرستان وجود دارد و محرومیت‌زدایی بیش از حد آن انتظار می‌رود که امروز ما از دیروز بهتر شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *