حزب الله اگر مقاومت نبود اسرائیل همچنان در کاخ بعبدا بود

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد که پیامدهای حادثه دردناک اخیر منطقه «الکحاله» در نزدیکی بیروت به دلیل دشمنی و کینه افراد و در پیش گرفتن راهی غیر از راه استقامت و مقاومت است.


به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: موضوع درباره یک کامیون که در منطقه الکحاله واژگون شد و برخی افرادی که دستورات پشت پرده را اجرا می‌کنند و دست به اقدامات تحریک آمیز می‌زنند و واکنشی احمقانه به آن نشان دادند، نیست بلکه موضوع درباره موضع در قبال مقاومت است. آن‌ها خواهان مقاومت یا حتی یک اثر کوچک از آن در این کشور نیستند و این کامیون اثری از مقاومت بود. این کامیون و امثال آن در حال انتقال تجهیزاتی برای مقاومت برای حفظ امنیت معترضین و امنیت لبنانی‌ها و حاکمیتشان در کشورشان بود. اگر مقاومت نبود اسرائیل همچنان در کاخ بعبدا بود. زمانی که اسرائیل در کاخ بعبدا بود الکحاله کجا بود؟ کسی که ارزش مقاومت را نمی‌داند باید در میهن پرستی خود شک کند.


وی گفت: ما به خاطر پست و قدرت نمی‌جنگیم و از هر چیزی که ما را از فعالیتمان در مقاومت باز دارد کوتاه می‌آییم. مقاومت همواره آماده دفاع از وطن است. زمانی که هم‌پیمانان اسرائیل می‌آیند و برخی کودن‌ها را در کشور ما به کار می‌گیرند تا علیه مقاومت کاری کنند، ما باید آن‌ها را تحمل کنیم چون هم‌وطن ما هستند اما آن‌ها باید مراقب باشند که مجددا این اشتباه را تکرار نکنند.


حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک کامیون مقاومت در منطقه «الکحاله» (جنوب شرق بیروت)، در حالی که از دره البقاع به سمت بیروت در حال حرکت بود، واژگون شد که در نتیجه آن، یک نفر به شهادت رسید.


در ادامه بیانیه آمده است: تعدادی از افراد مسلح حاضر در منطقه جمع شدند و به کامیون حامل نیروهای مقاومت حمله کردند تا کنترل آن را در دست بگیرند.


حزب الله افزود: افراد مسلح ابتدا برای کنترل کامیون شروع به پرتاب سنگ و سپس اقدام به تیراندازی کردند که به دنبال آن، یکی از برادرانی که از کامیون محافظت می‎کرد، به شهادت رسید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *