تندخویی و بدرفتاری آسیب جدی برای بدنه اجرایی کشور است

ایسنا/اصفهان امام جمعه نجف آباد گفت: تندخویی و بدرفتاری برخی از کارمندان آسیب جدی برای بدنه اجرایی کشور است که نارضایتی به همراه می‌آورد.


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز(چهارشنبه 31 خردادماه) در گردهمایی ادارات و هیئت‌های مذهبی شهرستان تیران و کرون به مناسبت روز تبلیغ اسلامی، اظهار کرد: برخورد ناشایسته در ادارات، مساجد و هیئت‌های مذهبی آسیب‌های زیادی را به همراه داشته و موجب دفع افراد و نارضایتی شده است.


وی افزود: برخورد ناشایسته از طرف متولیان حوزه‌های فرهنگی و مساجد و ادارات دولتی موجب بدبینی به دین و نظام خواهد شد از این رو باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم تا اینکه با رفتار غلط آسیب به پایه و اساس دین و انقلاب نزنیم.


امام جمعه شهرستان نجف آباد ادامه داد: رفتار صحیح در برخورد با مردم در بسیاری از مواقع موجب رفع نارضایتی و ناراحتی‌ها شده و امیدواری ایجاد کرده که چنین اخلاقی برای مدیران و متولیان مساجد و هیئت‌های مذهبی لازم است تا در درون خود تقویت کنند.


وی اضافه کرد: یک خوشرویی و خوش اخلاقی در بسیاری از مواقع موجب ایجاد یک جریان هدفمند برای امیدواری شده و دشمنان را ناامید کرده که این چنین رفتارهایی در بین شهدا از جمله سردار سلیمانی مشهود بود.


حجت‌الاسلام حسناتی از رفتارهای حزبی و سلیقه‌ای انتقاد کرد و گفت: مدیران و مسئولان اداری برای خدمت به مردم نباید نگاه به حزب و گروه آنان بکنند، بلکه برخورد یکسان داشته و گره گشای مشکلات باشند.


وی یادآورشد: همین رفتارهای سلیقه‌ای نارضایتی و ناامیدی ها را افزایش داده و موجب شده تا مردم بی اعتماد شوند و اختلاف‌افکنی در جامعه شود.


به گفته امام جمعه نجف آباد، جهاد تبیین لازم و باید دستاوردها گفته شود، ولی عملکردها در چشم مردم مشهود و آنان نوع رفتار و عملکرد مثبت را می‌بینند.


وی ادامه داد: مسابقه خوبی‌ها لازم بوده تا خوبی‌ها را در جامعه نشر دهیم که زشتی‌ها نتواند بزرگ نمایی کند و دشمن از آن برای اهداف خود بهره بگیرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *