تغییر برنامه های شبکه نسیم با آغاز ماه محرم

با فرار رسیدن ماه محرم شبکه نسیم جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.


به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شبکه نسیم در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) برنامه‌های تولیدی جدید از جمله «از سرگذشت»، «با حسین(ع) حرف بزن»، «نسیم‌آوا» و همچنین سریال «مرضیه»، «قاب عاشقی»، مستند «محرم»، «نسیما» و مستند «اینجا ایران» را در کنداکتور دهه اول محرم خود قرار داد.


برنامه «از سرگذشت» به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای یک خواننده جوان از شب اول محرم سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.


این برنامه روایت ٢۵ قصه از سوی آدم‌ھای معمولی جامعه است که ھر قصه پیامی دارد و در دو شب پیگیری می‌شود.


فصل نهم برنامه «با حسین حرف بزن» با فرم و محتوای جدید به تهیه‌کنندگی محمدحسین تقوایی هر شب و با شروع محرم ساعت ۲۰ پخش می‌شود.


فصل جدید این برنامه در گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های سنی مختلف تلاش کرده است بفهماند هر کسی می‌تواند ارتباط دلی و زبانی خودش را با امام حسین(ع) برقرار کند.


همچنین سریال «مرضیه» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی محصول ۱۳۹۸ است که در ایام محرم از سه‌شنبه هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.


داستان این سریال دربارهٔ یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانوادهٔ مرضیه (با بازی زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی) را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌شود.


گوهر خیراندیش، زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، داریوش ارجمند، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.


«نسیم‌آوا» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با مرور آواهای عاشورایی و حسینی هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.


برنامه «قاب عاشقی» به تهیه‌کنندگی مسعود نجفی هر شب یک فیلم سینمایی مرتبط با عاشورا و قیام حسینی(ع) را با حضور عوامل از جمله کارگردان، تهیه‌کننده و … مورد بررسی قرار داده و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.


همچنین برنامه‌های تامینی مستند «محرم» هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، مستند «اینجا ایران» ساعت ۲۳ و ۳۰ و برنامه دوربین مخفی «نسیما» ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌روند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرموتور برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *