تحریف اظهارات رییس جمهور توسط رسانه سعودی آیت الله رئیسی درباره

تهران – ایرنا – شبکه تلویزیونی وابسته به دولت سعودی در حرکتی غیر حرفه‌ای اقدام به تحریف آشکار اظهارات آیت‌الله رئیسی درباره «سطح درآمد اقشار مختلف» کرد و در گام بعد کوشید با تحلیل تیتر غلط و عجیب خود توسط مهمانانش، اظهارات رییس‌جمهور را نشانه ناتوانی دولت سیزدهم در اداره امور کشور نشان دهد!


به گزارش ایرنا، چهارمین گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور کشورمان با مردم، چهارشنبه هفته گذشته از رسانه ملی پخش شد و آیت‌الله رئیسی در این گفت‌وگوی یک ساعته، با ارائه گزارش از آخرین اقدامات دولت در بخش‌های مختلف، به دغدغه‌های مردم درباره موضوعات مهم روز جامعه پاسخ داد.


یکی از این دغدغه‌ها موضوع «سطح درآمد اقشار مختلف جامعه» بود که رییس‌جمهور با اشاره به لزوم رعایت عدالت اجتماعی نکاتی را درباره آن مطرح کرد.


تحریف عجیب اظهارات رییس‌جمهور توسط رسانه سعودی/ آیت‌الله رئیسی درباره «سطح درآمد اقشار مختلف» چه‌گفت


در این میان شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» وابسته به دولت سعودی، در یک اقدام غیر حرفه‌ای و با تحریفی آشکار، تیتر قابل تأملی را برای این بخش از اظهارات رییس‌جمهور انتخاب کرد که فرسنگ‌ها با گفته آیت‌الله رئیسی فاصله داشت.


این رسانه اظهارات رییس‌جمهور کشورمان درباره سطح درآمد مردم را با تیتر «ابراهیم رئیسی: اقشار راست می‌گویند حقوقشان کم است، اما ما چه کنیم؟» پوشش داد تا به مخاطب القاء کند رییس دولت و بالاترین مقام اجرایی کشور به دغدغه درآمد و معیشت آنها بی توجه است؛ در حالی که با مراجعه به فیلم و متن سخنان آیت‌الله رئیسی، دروغ و تحریف این رسانه به صراحت آشکار می‌شود.


واقعیت این است که آیت‌الله رئیسی در این بخش از گفت‌وگوی تلویزیونی با تأکید بر اینکه «بازنشستگان یا کارمندان یا کارگران، همه این اقشار وقتی می‌گویند حقوق ما کفایت نمی‌کند، حق می‌گویند و درست است. حالا چه کار باید کرد؟»، در واقع به دنبال تبیین راهکارها و برنامه‌های دولت برای حل این مسأله بود.


رییس‌جمهور بلافاصله ادامه داد: «یک راه این است که هر قشر یا اداره و یا سازمان خودش دنبال کند و بگوید من قصد دارم مشکل اداره خودم را حل کنم. این را نظام چانه‌زنی می‌گویند. اگر هر بخشی بیاید و مشکل خودش را حل کند؛ مثلاً مشکل یک اداره، سازمان یک قشر در جامعه حل شد اما مشکل ۸۰ میلیون چه؟ ما برای مشکل بیش از ۸۰ میلیون نفر باید فکر کنیم.»


تحریف عجیب اظهارات رییس‌جمهور توسط رسانه سعودی/ آیت‌الله رئیسی درباره «سطح درآمد اقشار مختلف» چه‌گفت


قابل تأمل‌تر اینکه، این شبکه بعد از این تحریف آشکار، چندین برنامه را به تحلیل سخنان تحریف شده آیت‌الله رئیسی اختصاص داد تا به‌زعم گردانندگان شبکه به نتیجه دلخواهش برسد و میهمانانش نیز در همین راستا تلاش کردند این اظهارات را نشانه ناتوانی دولت سیزدهم در اداره امور کشور نشان دهند!


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *