تامین دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان در اولویت قرار گیرد

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تامین دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان در اولویت قرار گیرد.


حسن ناهیدی 17 مهر در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، تاکید کرد: توقع ما از تمام دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به‌ویژه مسئله‌ مسکن و اشتغال است.


وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان شرایط رشد و توسعه جامعه را در آینده رقم خواهد زد، عنوان کرد: رفع مشکلات حوزه جوانان نظیر مسکن، اشتغال و تسهیل امر ازدواج آرامش خاطر و امیدآفرینی جوانان و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم تاکید کرد: در بحث ایجاد اشتغال توجه به آموزش جدی گرفته شود و بستر مهارت‌آموزی جوانان مهیا شود.


وی اضافه کرد: در بسیاری از پروژه ها باید یک پیوست داشته باشیم که نفعی برای جوانان نیز داشته باشد و این نیازمند ورود و توجه تمام دستگاه ها است.


مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه، با اشاره به فراهم شدن شرایط برای حضور جوانان‌ در عرصه‌های بین‌المللی، گفت: حضور موثر جوانان و سازمان‌های مردم نهاد که علاقه‌مند به فعالیت در موضوعات بین‌الملل هستند، یکی از مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.


پارسانیا با بیان اینکه هم‌افزایی و مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان به‌صورت ویژه هدفگذاری شده است، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها نیز در جهت بسترسازی استفاده از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد نگاه ویژه داشته باشند.


وی در زمینه تخصیص اعتبارات و حمایت‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات حوزه جوانان در استان قول مساعد داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *