برپایی پاویون شناختی در نمایشگاه محصولات دانش بنیان شیراز

ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی درنمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفتۀ ایران در شیراز ، «پاویون شناختی» دایر می‌کند.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نظر دارد به منظور توسعه و گسترش فناوری‌ها و حمایت از رونق کسب و کارها در این حوزه، درنمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفتۀ ایران که در استان فارس – شیراز برگزار می شود، پاویون اختصاصی شناختی دایر کند.


نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های پیشرفتۀ ایران (HiTechExpo1402) با مشارکت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و با حضور «شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «صنایع و سازمان‌های متقاضی فناوری»، «نهادهای فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری»، «تجار و بازرگانان» و «استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا» در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در شهر شیراز برگزار می‌شود.


این رویداد با شعار محوری «فناوری پیشرفتۀ ایرانی؛ مسئله‌محور و تحول‌آفرین» تلاش می‌کند تا زمینۀ افزایش تعامل میان فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور را فراهم نماید و با به‌هم‌رسانی طرف عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش‌بنیان، گامی در جهت تجاری‌سازی فناوری پیشرفته و رفع چالش‌های صنایع کشور بردارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *