ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه

ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» را صادق و متعلق به تمام طیف‌های جامعه دانست و گفت: این رسانه بدون اینکه به حواشی بپردازد، آموزشی کار می‌کند.


مهدی دهرویه عصر دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در دفتر ایسنای گلستان ضمن دیدار و گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: شاید برخی مدیران درک خوبی برای تعامل با خبرگزاری‌ها و استفاده از فضای رسانه ندارد.


وی با بیان اینکه تبلیغ وظایف محوله و رایزنی‌ها توسط مدیران و دست اندرکاران رسانه‌ها می‌تواند ذهنیت اینگونه مدیران را تغییر دهد، ادامه داد: باید در بعضی جاها، برخی داشته‌ها را تحمیل کرد تا طرف مقابل به این باور برسد که چگونه می‌تواند از ظرفیت‌ها برای هم‌ترازی استفاده کرد.


ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف‌های جامعه


معاون استاندار گلستان بر حرکت متعادل تأکید کرد و افزود: یک مدیر در رسانه‌ای بودن نباید طوری رفتار نماید تا به کار تبلیغی عادت کرده و از اصل کار و وظیفه ذاتی دور شود.


وی با اشاره به اینکه «ایسنا» رسانه‌ای به‌روز در زیرمجموعه جهاددانشگاهی است و اخبار درست منتشر می‌کند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران بدون اینکه به حواشی بپردازد، آموزشی کار می‌کند.


دهرویه «ایسنا» را صادق و متعلق به تمام طیف‌های جامعه دانست و اضافه کرد: با نگاهی اجمالی به دیگر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی، می‌توان دید که این مجموعه توانسته نیاز تحول‌سازی در علوم را با برنامه‌محوری به سمت جلو هدایت کند.


وی چارچوب و مسیر جهاد دانشگاهی را درست و حرکت به سوی تحقق اهداف عالیه عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مجرب و جوان جهاد دانشگاهی در گلستان در حوزه‌های مختلف فعال هستند و اقدامات بزرگی را در استان انجام داده‌اند.


ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف‌های جامعه


فرماندار گنبدکاووس ابعاد اقدامات انجام شده در شهرستان را پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیار وسیع برشمرد و گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان گلستان شاهد اتفاقات متفاوت و خوشحال‌کننده در شهرستان خواهیم بود که به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.


وی از تلاش برای راه‌اندازی بازار دام در ۲۵ هکتار زمین مشخص شده شهرستان با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی برای یک هزار نفر خبر داد و افزود: در مقابله با پدیده بی‌آبی و خشکسالی با توجه به اینکه دِبی آب منطقه بسیار پایین آمده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی دو سال اخیر قطعی آب نداریم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *