ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در ۳۳ پایگاه آموزش و پرورش

ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان از ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در ۳۳ پایگاه آموزش و پرورش گیلان به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور خبر داد.


حسن پیراولیا ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از روز سه‌شنبه، ۳۱ مردادماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور ۳۳ مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا ۴ شهریورماه آماده ارائه خدمات روان‌شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأیید آموزش و پرورش است؛ داوطلبان می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ در روزهای اعلام شده به مراکز انتخاب رشته مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش از ۱۳۴ مشاور با تجربه و متخصص آموزش و پرورش گیلان انجام می‌گیرد، افزود: مشاوران با اخذ آزمون‌های شخصیت و تیپ‌شناسی به صورت انفرادی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش به دانش آموزان برای انتخاب رشته صحیح کمک می‌کنند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، گفت: داوطلبان انتخاب رشته می‌توانند تا ۴ شهریورماه با ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *