اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه خیز هرمزگان

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح ۵۴ نقطه حادثه خیز استان هرمزگان خبر داد.


مهدی دوستی امروز (بیست و هشتم آبان‌ماه)، در جلسه شورای راهبری تصادفات استان که با حضور سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا و سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سایر اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم به دنبال بهبود وضعیت جاده‌های استان و شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز هستیم.


وی افزود: در حال حاضر برای ۵۴ نقطه حادثه خیز استان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم تا با اصلاح این نقاط، ایمنی تردد در مسیرهای مواصلاتی استان افزایش یابد.


دوستی گفت: محور گچین و محور بندرلنگه به پارسیان جزو اولویت‌های اساسی ما برای بهبود وضعیت هستند اما ارتقا وضعیت فعلی این مسیرهای مهم و پر حادثه نیازمند اعتبارات زیادی است که تلاش داریم از محل مولد سازی ظرفیت‌های موجود این اعتبار را تامین کنیم.


بارنامه صوری عامل مهم قاچاق سوخت و نا ایمن شدن مسیرهای مواصلاتی است


وی با اشاره به اینکه بارنامه صوری عامل مهمی در قاچاق سوخت و در نتیجه جولان بیشتر خودروهای سوخت‌بر در سطح جاده‌های استان و ناایمن شدن مسیرهای مواصلاتی می‌شود تصریح کرد: باید سامانه بارنامه برخط ایجاد شود تا بتوان با این معضل مقابله کرد.


استاندار هرمزگان اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات ما در بندر شهید رجایی است در این بندر به ۸۰۰ راننده پایه یکم نیاز است اما متاسفانه امکان جذب این تعداد راننده وجود ندارد درخواست داریم برای تامین نیروی انسانی مجوز جذب رانندگان با گواهینامه ویژه پایه دوم نیز در محدوده بندر شهید رجایی صادر شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *