اجرای سند تحول دولت نیازمند هماهنگی بین سه قوه است

تهران – ایرنا – نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که پیشبرد کار اجرای سند تحول دولت نیازمند هماهنگی‌های لازم میان قوای مقننه، قضائیه، مجریه و حاکمیت است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «نصراله پژمان فر» در نشست علنی روز سه‌شنبه ( ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به سند تحول دولت گفت: این سند یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین مسائلی است که باید با دقت لازم انجام شود تا دچار چند پارگی در رفتار نشویم و این سند نیازمند تضمین‌های لازم است تا همه در مورد سند تحول دولت اقدامات لازم را انجام دهند.


نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: این نگرانی وجود دارد که سند تحول دولت منتهی به یک سری اعتبارات محدود از ناحیه برخی دستگاه‌ها شود که نتیجه‌ای نیز در بر نداشته باشد و در پایان دولت برخی از کارها و اسناد بر زمین بماند و دولت بعدی نیز آن را ادامه ندهد.


وی بیان کرد: اقدامات خوبی توسط دولت نسبت به طرح تحول انجام شده اما حتما باید هماهنگی های لازم برای پیشبرد کار میان قوای مقننه، قضائیه و مجریه و حاکمیت ایجاد شود.


پژمانفر در ادامه ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در انهدام پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق گفت: بالاخره دشمنان فهمیدند که دوران بزن درو گذشته و قطعا همانطور که سالیان سال احساس ناامنی را بر مردم مظلوم فلسطین و لبنان ایجاد کرده‌اند، امروز مردم این رژیم منحوس درگیر این احساس شده است.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خاطرنشان کرد: جنایت اسفناکی توسط رژیم سعودی صورت گرفته است، زمانی که دولتی به گاو شیرده معروف می‌شود نتیجه‌ای جز چنین رفتاری ندارد که ۸۱ نفر از مسلمانان شیعه و سنی را در یک روز به شهادت می‌رساند و کسی هم با این رژیم برخورد نمی‌کند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *