آتش در مزارع دالاهو ۹ هکتار گندم و جو و۲۱ انبار کاه طعمه حریق

کرمانشاه – ایرنا – فرمانده انتظامی دالاهو گفت: وقوع آتش سوزی گسترده در مزارع کشاورزی و انبارهای شهرستان، ۹ هکتار گندم و جو و ۲۱ انبار کاه را طعمه حریق کرد.


به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، کیومرث شهبازی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع آتش سوزی در مزارع کشاورزی روستاهای “بیله هو سفلی” و “سلمان آباد” و همچنین شهرک “هلته” دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پاسگاه دوشمیان با مراجعه به روستای “بیله هو سفلی” و در تحقیقات خود دریافتند که چهار هکتار اراضی گندم و یک هکتار اراضی جو متعلق به ۳ تن از کشاورزان منطقه به دلایل نامعلوم دچار حریق و توسط اهالی مهار و از نفوذ بیشتر آن جلوگیری شده است.


شهبازی تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی دالاهو نیز پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی در حوالی روستای سلیمان آباد به منطقه اعزام و در بررسی های انجام گرفته مشخص شد ۲ هکتار زمین زیر کشت گندم و ۱۱ انبار کاه متعلق به یکی از کشاورزان طعمه حریق شده و در آتش سوخته است.


فرمانده انتظامی دالاهو ادامه داد: ماموران این کلانتری همچنین پس از اطلاع از آتش سوزی در شهرک هلته به موضوع ورود پیدا کرده و متوجه شدند ۲ هکتار گندم به همراه ۱۰ انبار کاه متعلق به ۲ تن از کشاورزان منطقه در آتش سوخته است.


وی خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده هایی تشکیل و تحقیقات برای یافتن علت وقوع این آتش سوزی ها ادامه دارد.


توقیف پارچه های قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر “کرمانشاه” خبر داد.


سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان “کرمانشاه” از دپو مقدار زیادی پارچه قاچاق در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مذکور در محله “رشیدی” شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۵۱۰ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.


جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


کشف ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق در روانسر 


فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.


سرهنگ “ایمان مرادی” اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.


وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۰ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.


مرادی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *