۱۸ متخصص جدید در راه اسفراین جذب ۲ دو رشته جدید جراحی مغز و

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از اختصاص ۱۸ متخصص جدید به اسفراین خبر داد .


طاهره توفیقیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حضور ۱۸ متخصص جدید در اسفراین و اختصاص آنها از سمت وزارت بهداشت و درمان در سهمیه بندی جدید به اسفراین خبر داد و گفت: در این میان با پیگیری ها موفق شدیم دو رشته جدید جراحی مغز و اعصاب و توانبخشی را برای رفاه حال شهروندان اسفراینی جذب کنیم .


وی افزود: متخصصان جدیددر رشته های زنان و زایمان، اطفال، پاتولوژی، ارتوپدی، پوست، داخلی، بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژی)، بیهوشی، جراحی عمومی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، کودکان و گوش و حلق و بینی هستند .


رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به راه اندازی بخش سرپایی توانبخشی و ام آر آی در بیمارستان امام خمینی اسفراین در آینده ای نزدیک گفت: جذب متخصصان توانبخشی و جراحی مغز و اعصاب با توجه به اعلام نیاز در این واحدها برای اسفراین اتفاق افتاد که ظرفیت بسیارخوب درمانی را برای شهروندان اسفراینی فراهم می کند.


توفیقیان یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه سلامت را تأمین پزشک متخصص دانست که در همین راستا تعاملات و مکاتباتی در سطح کلان پیگیری می‌کند که خوشبختانه بخشی از این نیاز به اسفراین  اختصاص داده شده است، افزود: حضور جراح مغز اعصاب در اسفراین یک الزام برای کاهش اعزام بیماران ترومایی به شهر های همجوار بود که امسال بای اسفراین جذب شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *