هدف ما ترویج فرهنگ کار و مهارت است

ایسنا/لرستان مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: جهاد دانشگاهی یک مرکز دانشجویی و علمی و فنی و حرفه‌ای یک دستگاه کاربردی و عملیاتی بوده که هدف ما آموزش و ترویج فرهنگ کار و مهارت است و اشتراکات زیادی با یکدیگر داریم.


حشمت‌اله معتمدی دهم مهر ماه در بازدید از جهاد دانشگاهی واحد لرستان اظهار کرد: ما در فنی و حرفه‌ای یک جامعه هدف مشترک با خیلی از دستگاه‌ها داریم که با آن‌ها در راستای هم‌افزایی تفاهم‌نامه می‌بندیم.


وی با اشاره به اینکه امکانات ما دولتی و مال مردم بوده و اهداف ما آموزش حرفه و شغل است، بیان کرد: در راستای آموزش شغل و حرفه یک ساختار داریم، در کل استان ۱۸ مرکز ثابت داریم، چهار مرکز در خرم‌آباد، سه مرکز در بروجرد و در بقیه شهرها نیز حداقل یک یا دو مرکز داریم، غیر از رومشکان که یک تیم سیار است در بقیه شهرهای مرکز ثابت شهری داریم و علاوه بر این نیز بالغ بر ۴۶۰ مجوز آموزشگاه آزاد داریم که به صورت مستقل حقیقی یا حقوقی آموزش فنی و حرفه ای را انجام می‌دهند.


معتمدی افزود: در تفاهم‌نامه‌ای که با جهاد دانشگاهی داشتیم در بحث آموزش‌های آزاد که آموزش‌های کوتاه مدت هستند، ۱۴۰ کارگاه ثابت فعال و ۴۶۰ آموزشگاه آزاد در سطح استان داریم که این کارگاه‌ها همه به ساختار و استانداردهای روزتجهیز شده و اخیراً نیز تجهیزات آن‌ها به روزرسانی شده است و امکانات و تجهیزات و همچنین مربیان با سابقه و خوبی داریم ودر برخی از کارگاه‌ها نیز که مربیان آن‌ها بازنشسته شده‌اند، می‌توانیم از اساتید برجسته جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.


مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان تصریح کرد: از برگزاری رویدادهای انگیزشی استقبال می‌کنیم و در سطح جهان و کشورها پیشرفته از آن حمایت می‌کنند، ما حاضریم برای برگزاری رویدادهایی انگیزشی همکاری داشته باشیم.


وی ادامه داد: هدف ما آموزش و توانمند کردن جامعه هدف مشترکی است که داریم، با توجه به اینکه مقداری از لحاظ قانونی دست ما بازتر است می‌توانیم در قالب قرارداد و تفاهمنامه آموزش‌هایی در رشته‌های مختلف به ویژه در سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی برگزار کنیم.


معتمدی با اشاره به آموزش سالانه ۲۰۰۰ زندانی در سطح استان، بیان کرد: ۱۹ جامعه هدف داریم که  لازم است اثربخشی آن سنجیده شود که در این زمینه مرکز افکارسنجی می‌تواند به ما کمک کند.


مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان اضافه کرد: ما در زمینه نیازسنجی، اثربخشی، افکارسنجی، مراکز GIS و انرژی‌های نو و گیاهان دارویی همکاری خوبی داشته باشیم که برای مردم استان منشاء خیر و برکت باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *