هتل بیمارستانی سلامت در گنبدکاووس راه اندازی می شود

ایسنا/گلستان مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان از راه‌اندازی ۵۰ تخت با بهترین تجهیزات مدرن در شهرستان گنبدکاووس با عنوان «هتل سلامت» خبر داد و افزود: تمامی خدمات ارائه شده در هتل سلامت برای افراد تحت پوشش این سازمان رایگان است.


رمضان زینلی عصر دوشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیات تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و گرامیداشت سالگرد شهید صارمی «روز خبرنگار»، اظهار کرد: خبرنگاران سربازان گمنام فرهنگی در کشور هستند که با قلم و بیان خود می‌توانند نیازها و چالش‌های جامعه را به گوش مسئولان رسانده و در رفع مشکلات مؤثر باشند.


وی با بیان اینکه خبرنگاران به رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور کمک می‌کنند، افزود: مدیران در حل مسائل و مشکلات استان از تجربه خبرنگاران بهره گرفته و در پروژه‌های خود از خبرنگاران به عنوان مشاور استفاده کنند.


مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در دو بخش بیمه و درمان فعال است، افزود: تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان اجتماعی کشور است که قریب ۵۳ درصد از مردم کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارند.


هتل بیمارستانی سلامت در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود


زینلی با بیان اینکه بیمارستان های حکیم جرجانی شهرستان گرگان و خاتم الانبیا(ص) شهرستان گنبدکاووس به صورت کاملاً رایگان به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: علاوه بر این دو بیمارستان، ۹ درمانگاه در سطح استان وجود دارد که در مجموع در این مراکز سه میلیون بار خدمات رایگان ارائه شده است.


این مقام مسئول جمعیت بیمه شده استان را ۸۷۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان چتر حمایتی خود را برای خرید خدمات و بازنشستگی جامعه هدف خود باز کرده است.


وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای اولین بار از خدمات رایگان تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند، تصریح کرد: راه‌اندازی ۵۰ تخت در بیمارستان حکیم جرجانی در اسفند ماه سال گذشته از دیگر خدمات تأمین اجتماعی در این مدت است.


مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان از راه‌اندازی ۵۰ تخت با بهترین فضای ظاهری و تجهیزات مدرن در گنبدکاووس با عنوان هتل سلامت خبر داد و افزود: تمامی خدمات ارائه شده در هتل سلامت گنبدکاووس برای افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی رایگان است و علاوه بر آن اورژانس بیمارستان گنبدکاووس با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیار تومان نوسازی و تجهیز می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *