لیگ برتر فوتبال استقلال با توپ پر به شهرآورد رسید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داده و خود را برای شهرآورد هفته آتی مهیا کند.


به گزارش ایرنا، از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) در دیداری حساس از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.


قضاوت بازی را «اشکان خورشیدی» با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشت.


لیگ برتر فوتبال؛ استقلال با توپ پُر به شهرآورد رسید


استقلال پس از پیروزی در دیدار حساس و جنجالی در هفته گذشته مقابل گل‌گهرسیرجان با انگیزه‌های زیادی پا به این مسابقه گذاشت تا در آستانه شهرآورد سه امتیاز شیرین را به دست آورد.


آبادانی‌ها که در دیدار گذشته خود قرمزپوشان تهرانی را دو بر صفر شکست دادند به دنبال پیروزی مقابل آبی‌پوشان تهرانی بود تا اولین شکست فصل را به شاگردان فرهاد مجیدی تحمیل کنند.


دقیقه ۳: استقلال در پشت محوطه جریمه صنعت نفت آبادان صاحب فرصت شد اما عزیزبک آمانوف پس از برخورد با مدافع حریف دور شد.


لیگ برتر فوتبال؛ استقلال با توپ پُر به شهرآورد رسید


دقیقه ۱۰: سانتر صالح حردانی از جناح راست با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما فرزین گروسیان با واکنش خوب خود اجازه باز دن دروازه تیمش را نداد.


دقیقه ۱۲: ارسال کرنر با ضربه سر مدافع برزیلی و تازه‌وارد استقلال رافائل سیلوا همراه شد اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی به خارج رفت.


دقیقه ۱۵: ارسال جعفر سلمانی از جناح چپ به شکل عجیبی در حال ورود به دروازه صنعت نفت آبادان بود اما فرزین گروسیان با عکس‌العمل به موقع خود توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۳۲: حرکت ترکیبی استقلال باعث شد تا توپ در پشت محوطه جریمه استقلال به یامگا برسد و سانتر این بازیکن با ضربه سر حسین‌زاده همراه شد تا اولین گل آبی‌پوشان شکل بگیرد.


لیگ برتر فوتبال؛ استقلال با توپ پُر به شهرآورد رسید


دقیقه ۴۲: صنعت نفت از روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد اما ضربه شروین بزرگ به راحتی توسط حسینی مهار شد.


دقیقه ۵۳: ارسال کرنر مهدی مهدی پور پس از برخورد به مدافع صنعت نفت آبادان مقابل عارف غلامی قرار گرفت و این بازیکن دروازه گروسیان را باز کرد اما کمک داور آن را آفساید گرفت. او تصور کرد توپ با پاس بازیکن استقلال به غلامی رسیده است.


دقیقه ۵۶: حرکت دیدنی عزیزبک آمانوف و پاس این بازیکن به حسین زاده رسید و او نیز با پاس رو به بیرون توپ را به مهدی سپرد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان صنعت مهار شد.


لیگ برتر فوتبال؛ استقلال با توپ پُر به شهرآورد رسید


دقیقه ۸۳: استقلالی‌ها روی حرکت تیمی صاحب موقیعت مناسب برای گلزنی شدند اما خروج به موقع گروسیان اجازه نداد دروازه تیمش برای دومین بار باز شود.


استقلال که در نیمه اول به گل رسیده بود در نیمه دوم از گل زده خود محافظت کرد تا با با کسب سه امتیاز و روحیه مناسب ه پیشواز شهرآورد بزرگ پایتخت برسد.


آبی های پایتخت هم اکنون با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر بوده و با نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی پرسپولیس ۶ امتیاز فاصله دارند.


ترکیب استقلال:


سیدحسین حسینی، صالح حردانی(وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف(سعید مهری)، رضا آذری(زبیر نیک نفس)، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضان(ارسلان مطهری)


ترکیب صنعت نفت آبادان:


فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده(سیدفاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی(رضا جبیره)،محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی(مهدی ممی زاده)، طالب ریکانی، شروین بزرگ(حکیم نصاری)



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *