زنگ بازی و سرگرمی در مدارس خراسان رضوی نواخته خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: آموزش امروزه به سمت استفاده از تکنولوژی و فضاهای سرگرمی رفته است و امیدواریم بتوانیم امسال زنگ بازی و سرگرمی را در برخی مقاطع تحصیلی و مدارس استان آغاز کنیم.


ابراهیم زره‌ساز امروز ۲۲ شهریورماه، در نشست خبری پروژه مهر که در محل اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به روز سینما و تاکید مقام معظم رهبری به سینمای اقتباسی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با ۳۷ مرکز ثابت، ۸ مرکز سیار، ۲ مرکز پستی و یک مرکز مکاتبه‌ای و همچنین تنها استان کشور که مجهز به تماشاخانه بزرگ سیار است، با محوریت کتاب انجام می‌شود.


وی ادامه داد: سال گذشته طرح کانون مدرسه با موقفیت در اکثر استان اجرا شد. حدود ۶۷ فعالیت فرهنگی و هنری در این طرح به انجام رسید.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه انیمیشن سینمایی بچه زرنگ‌ تولید کانون ‌پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان از مهرماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اکران عمومی و کشوری این انیمیشن با مشارکت آموزش و پرورش از مهرماه آغاز خواهد شد. تم عمومی این انیمیشن و داستان اصلی آن هویت رضوی دارد و یکی از چالش‌های داستان نیز هویت ملی و مباحث محیط زیست است.


زره‌ساز با اشاره به پیش رو بودن هفته ملی کودک خاطرنشان کرد: در این ایام پوشش کتابخوانی اعضا آغاز خواهد شد و اختتامیه آن در ۲۴ آبان ماه خواهد بود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *