روند مناسب سازی معابر کرمانشاه با جدیت اجرا می شود

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: روند مناسب‌سازی معابر در کلانشهر کرمانشاه برای دسترسی عموم مردم با جدیت و براساس برنامه‌ای مشخص اجرایی خواهد شد. 


 محمدرضا آمویی، امروز، ۲۲ شهریور، در نخستین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن دولتی و معابر عمومی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: مناسب‌سازی معابر سبب ایجاد بستری راحت برای دسترسی همه اقشار جامعه به خدمات مورد نیاز می‌شود. 


فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در معابر پرتردد شهر کرمانشاه مناسب سازی اجرا شده، عنوان کرد: اداراتی که بیشترین مراجعه کننده را دارند و یا مراجعه کننده آنها دارای شرایطی خاص است، باید اهتمام بیشتری نسبت به مناسب سازی مسیر دسترسی بیرونی و محیط داخلی اداره داشته باشند. 


آمویی فضاهای شهری همچون بوستان‌های مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه را یکی دیگر از اولویت‌های مناسب‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: فضاهای فرهنگی، تفریحی، اقامتی و… برای تردد تمامی اقشار جامعه باید مناسب‌سازی شود تا امکان استفاده از این مکان‌ها برای عموم مردم فراهم شود. 


فرماندار کرمانشاه با پیشنهاد به اعضای کمیته مناسب‌سازی برای بازدید میدانی از سطح شهر تأکید کرد: جلسات کمیته مناسب سازی باید با حضور کارشناسان برای بررسی تخصصی برگزار شود و مصوبات این جلسات برای اجرا در کمیته اصلی مطرح شده تا به ادارات سطح شهرستان کرمانشاه ابلاغ گردد. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگریدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدالینک مطالب دیگرشیرآلات بهداشتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *