راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر رشت

ایسنا/گیلان اکثریت اعضای شورای شهر رشت با راه اندازی مرکز پژوهش های شورا موافقت کردند و فقط نادر حسینی رای مخالف داد.


محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر رشت، به ۲۱ مردادماه، روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و اظهار کرد: صنایع کوچک نقش مهمی در تولید و اشتغال دارند و می توانند بیشترین اثرگذاری را در اقتصاد کشور داشته باشند.


وی با بیان اینکه در شهر رشت صنایع کوچک متعددی فعال هستند، افزود: متاسفانه این واحدهای تولیدی با دغدغه سرمایه و مواد اولیه مواجه هستند.


رئیس شورای شهر رشت بیکاری را معضل کشور و استان گیلان دانست و یادآور شد: قطعا با تقویت صنایع کوچک، گام بزرگی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برداشته می شود و لذا از دولت و نمایندگان مجلس می خواهیم از صنایع کوچک حمایت کنند تا به دوران شکوفایی خود برسند.


کارگرنیا در ادامه به عدم اطلاع برخی از اعضا نسبت به قوانین شورای شهر اشاره کرد و متذکر شد: با گذشت دو سال از عمر شورا گویا هنوز برخی از اعضا نسبت به قوانین و عملکرد شورا بی اطلاع هستند و این تعجب برانگیز است.


در این جلسه لایحه راه اندازی مرکز پژوهش شورای رشت بررسی شد.


نادر حسینی، عضو شورای رشت در این جلسه، با اعتراض به راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت، اظهار کرد: در شورا هزینه های زیادی وجود دارد و لذا راه اندازی مرکز پژوهش های شورا هزینه ای مازاد بر بودجه جاری شورا بوده و با این اقدام مخالف هستم.


سید حسین رضویان، از دیگر اعضای شورا نیز در ادامه، با اعلام موافقت خود با راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت، عنوان کرد: در موضوع پژوهش، هر اندازه اعتبار هزینه شود، در واقع سرمایه گذاری است.


وی بر بهره مندی از چهره های برتر در مرکز پژوهش های شورای رشت تاکید کرد و گفت: معتقدم باید در راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت از چهره های مطرح برای تحقق نتایج مطلوب تر استفاده کرد.


اکثریت اعضای شورای شهر رشت با راه اندازی مرکز پژوهش های شورا موافقت کردند و فقط نادر حسینی رای مخالف داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *