خرید قطعات پرینتر

کارتریج یکی از قطعات ضروری چاپگر ها و پرینترها می باشند که کار اصلی چاپ را بر عهده دارد. کارتریج ها دارای دو نوع لیزری و جوهر افشان می باشند. هر یک از انواع کارتریج ها در برند های مختلف تولید شده و در فروشگاه موجود می باشند.

کارتریج ها دارای لوازم جانبی و یدکی می باشند که در این بخش از فروشگاه موجود می باشند. انواع این لوازم جانبی شامل درام، مگنت، فوم رول، چیپست و انواع بلید می باشد. هر یک از این لوازم جانبی در بخش هایی از کارتریج ها کاربرد دارند و در صورت نیاز می توانید از فروشگاه اچ پی گالری تهیه نمایید.

درام کارتریج

درام در کارتریج، میله ای به شکل استوانه است که هم اندازه ی مگنت کارتریج است. درام کارتریج به رنگ سبز بوده و کار آن انتقال تونر بر روی کاغذ می باشد. در واقع این کار به وسیله بار الکتریکی ایجاد می شود.

بسیار مهم است که محصولاتی با کیفیت عالی و اصل تهیه نموده و استفاده کنید تا کارتریج و دستگاه چاپگر شما آسیب نبیند. درام کارتریج های فروشگاه اچ پی گالری اصل بوده و نسبت به کیفیتشان قیمت بسیار مناسبی دارند.

مگنت کارتریج

مگنت کارتریج استوانه ای بلند هم اندازه درام می باشد و خاصیت مغناطیسی دارد. رول مگنت از یک سیلندر فلزری ساخته می شود و درون آن یک هسته با خاصیت مغناطیسی قرار دارد. مگنت کارتریج یکی از لوازم ضروری و پر مصرف پرینترهای لیزری به شمار می رود و اگر از نسخه های غیر اورجینال استفاده شود ممکن است دستگاه پرینتر شما آسیب ببیند.

وظیفه اصلی مگنت، انتقال تونر به درام می باشد تا در نهایت روی کاغذ منتقل شود. مگنت های کارتریج در برند های مختلفی همچون اچ پی و کانن در فروشگاه اچ پی گالری با کیفیت اورجینال موجود می باشد.

بلید

از جمله موارد مصرفی در پرینتر های لیزری وایپر بلید ها و دکتر بلید ها میباشند. این ابزار ها که شامل یک تیغه پلاستیکی خنثی هستند، بترتیب وظیفه پاک سازی تونر اضافی از سطح درام و همچنین پاک سازی تونر موجود بر سطح مگنت رولر را دارند.

تونر های جمع آوری شده توسط این ابزار ها ب همخزن های مخصوصی که در کارتریج وجود دارد منتقل میشوند و لازم است تا هر چند وقت یکبار تخلیه شوند. در واقع بلید ها موجب میشوند که تونر به مقدار کافی به مگنت برسد. hp-gallery با ارائه انواع مختلف بلید ها با مناسب ترین قیمت ها همواره کوشیده است تا نیاز های کارابران را به بهترین نحو پاسخ دهی کند.

چیپست

چیپست یا چیپ تراشه ای از جنس سیلیکون بر روی کارتریج می باشد که کار شمارش تعداد چاپ را بر عهده دارد. هدف از وجود چیپست این است که در صورتی که تعداد چاپ توسط کارتریج به حداکثر مقدار مجاز و تعیین شده رسید، اطلاع داده و از شارژ مجدد کارتریج جلوگیری کند. گاها به دلایل مختلفی نیاز می شود تا چیپست کارتریج ها تعویض گردد.

هر کدام از انواع مختلف کارتریج ها، چیپست مخصوص خود را دارد و در این بخش شما می توانید چیپست مناسب کارتریج خود را خریداری نمایید. در صورتی که چیپست مورد نظر شما در سایت موجود نبود و یا نیاز به تعویض آن دارید، می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

بوش سر مگنت

بوش سر مگنت قطعه ای از کارتریج که در سر مگنت قرار گرفته و بسیار پر کاربرد است . این بوش ها جنس بدنه ی آنها پلاستیکی است و بسیار ظریف . معمولا در کارتریج های لیزری از بوش سر مگنت استفاده می کنند . بوش سر مگنت آن دسته از قطعات کارتریج است که اگر نباشد می تواند باعث از به کار افتادن کارتریج شود .

هر کدام از انواع مختلف کارتریج ها، بوش سر مگنت مخصوص خود را دارد و در این بخش شما می توانید بوش سر مگنت مناسب کارتریج خود را خریداری نمایید. در صورتی که بوش سر مگنت مورد نظر شما در سایت موجود نبود و یا نیاز به تعویض آن دارید، می توانید با شماره تلفن فروشگاه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *