توزیع رایگان پرچم ایران در ورزشگاه امام رضا ع توسط شهرداری

مشهد – ایرنا – سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: پرچم ایران برای تماشاگران حاضر در مسابقه فوتبال ایران- لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت رایگان توزیع می‌شود.


سیدحسین غیاثی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری مشهد تنها نهادی است که برای بازی امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) دارای غرفه است و در این غرفه پنج هزار عدد پرچم ایران به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیش‌بینی شده است که پس از ورود تماشاگران به ورزشگاه بین آنها توزیع می‌شود.


وی اضافه کرد: تماشاگران پس از ورود به ورزشگاه و ارائه بلیت خود، می‌توانند با مراجعه به غرفه شهرداری، پرچم کشور را به صورت رایگان دریافت کنند.


تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، امروز – سه‌شنبه – نهم فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می روند.


در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.


داشتن گواهی دریافت ۲ دز واکسن کرونا و مثبت نشدن تست از شروط ثبت نام برای دریافت بلیت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان اعلام شده است.
برای ورود به ورزشگاه همراه داشتن کارت ملی الزامی است و هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.
 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *