بررسی آریزو 6 پرو

https://mvm5086.ir/wp-content/uploads/2023/07/ARRIZO-6-PRO-scaled.jpg

بررسی آریزو 6 پرو

مجموعه MVM برای تهيه و توزيع قطعـات و لوازم يدكي خودرو تلاش می نماید تا ضمن ارایه محصولات اصلی و دارای استانداردهای لازم، اسباب رضایت مشتريان محترم را فراهم آورد.

فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو است که با قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان در بازار حضور دارد و به عنوان یک سدان متوسط و به نسبت لوکس مونتاژی در بازار معرفی می شود.

بر اساس استانداردهای جهانی، فونیکس آریزو ۶ پرو سدانی در کلاس C پلاس است و می تواند به عنوان یک سدان متوسط در بازارهای مختلف حضور داشته باشد. در بحث طراحی و برخی ویژگی های فنی، آریزو ۶ پرو نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده است. اما مشتریان باید بدانند که این خودرو بزرگتر از آریزو ۶ معمولی نیست و تفاوتی در فضای کابین آن وجود ندارد.

ونیکس آریزو ۶ پرو مانند اکثر محصولات گروه چری به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه کد SQRE4T15 را دارد و نشان می دهد که نسل جدید فناوری های AVL اتریش در آن به کار رفته است. پیشرانه آریزو ۶ پرو ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ تا ۲۲۰ نیوتن متر تولید می کند و در این پیشرانه فناوری AVS، DVVT و خنک کاری هوای ورودی به پیشرانه با آب دیده می شود. این سه فناوری باعث می شوند تا افت توان در شرایط مختلف در آریزو ۶ پرو کمتر دیده شود و استهلاک پیشرانه نیز نسبت به نسخه های فاقد این فناوری ها کاهش پیدا کند.

جعبه دنده فونیکس آریزو ۶ پرو از نوع CVT نسل جدید است که قابلیت ثبات محدوده گشتاوری را در شتاب گیری دارد. این جعبه دنده در حالت تیپ ترونیک مصنوعی، ۹ تعویض دنده را در اختیار راننده می گذارد و توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این سدان فونیکس منتقل می کند.

آریزو ۶ پرو طول ۴۷۱۰ میلی متر را دارد و عرضه آن ۱۸۲۵ میلی متر است. ارتفاع این خودرو ۱۴۹۰ میلی متر اعلام می شود و مانند آریزو ۵ نیز، فاصله محوری آریزو ۶ پرو هم ۲۶۷۰ میلی متر است. همچنین وزن خالص این سدان مونتاژی ۱۳۵۸ کیلوگرم است و می توان گفت که نسبت به نسخه قبلی تفاوتی در اعداد و ارقام اندازه های این خودرو ایجاد نشده است.

نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید کلیه لوازم یدکی را از سرتاسر کشور سفارش دهید.

مهمترین مزیت MVM قیمت مناسب قطعات یدکی MVM است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *