برای توسعه بجنورد ملزم به حمایت از بخش خصوصی هستیم

ایسنا/خراسان شمالی فرماندار بجنورد با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف گفت: برای توسعه شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان خراسان شمالی نیازمند حمایت ویژه از بخش خصوصی هستیم.


به گزارش ایسنا، محمد باقرپور عصر امروز ۲۰ تیرماه در آیین افتتاح پروژه خدمات خودرویی که در کنارگذر شمالی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه تفکر دولتی کردن امور در همه بخش ها سبب آسیب و کاهش کیفیت خدمات شده است که باید اصلاح شود.


وی با بیان اینکه دولت تأکید ویژه ای بر خصوصی سازی خدمات مختلف دارد، افزود: دولت در تلاش است تا با بهره گیری از توان بخش خصوصی، کیفیت ارائه خدمات را ارتقاء داده و رضایت عمومی را بیشتر کند؛ اتفاقی که باید در دولت دولت های گذشته نیز با جدیت دنبال می شد.


وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با حمایت از بخش خصوصی سعی در کمرنگ کردن آسیب های خدمات رسانی دولتی دارد، تصریح کرد: تجربیات ما نشان می دهد که در صورت واگذاری خدمات به بخش خصوصی، شاهد ارتقای کیفیت و بهبود نتایج خواهیم بود.


وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی نیز نباید صرفا به فکر منافع مالی بوده و باید رضایت عمومی را کسب کند، تأکید کرد: البته بخش دولتی نیز باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کند تا آن‌ها نیز با کمترین مشکل و دغدغه به ارائه خدمات به مردم مشغول شوند.


معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد نیز در این آیین اظهار کرد: از آنجایی که خراسان شمالی در مسیر ترانزیتی شمال شرق کشور قرار دارد، می‌توان از این پتانسیل برای خدمات دهی به انواع خودروهای سبک و سنگین بهره برد.


اسدالله گزانی اظهار کرد: نخستین مجموعه خدمات خودرویی افتتاح شده در این شهرستان توانایی سرویس دهی به انواع خودروهای سبک و سنگین را دارد که به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.


وی بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای راه اندازی این مجتمع هزینه شده که ۲۰ نفر اشتغالزایی نیز داشته است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: طی بهار امسال ۸۴۲ هزار تن کالا از طریق ناوگان باری در داخل و خارج خراسان شمالی جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.


مشتری اظهار کرد: در بهار امسال ۴۸ درصد کالاهای جابه‌جا شده به وسیله ناوگان باری استان مربوط به سیمان، ۱۵ درصد مربوط به کود اوره و ۴ درصد نیز پودر آلومینیوم بوده است.


به گفته وی، اکنون ۲۶ شرکت با ۵ هزار و ۶۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۸ هزار و ۶۹۰ راننده در بخش حمل بار استان خراسان شمالی فعالیت می کنند.


گفتنی است در این آیین، نخستین مجتمع خدمات خودرویی گروه خودروسازی سایپا در استان به همت مجموعه اترک شریفی، افتتاح شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردستگاه تصفیه آب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *