ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و گردشگر پذیر

ایسنا/لرستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ایجاد مجموعه‌های خدماتی و رفاهی در مناطق پرتردد و گردشگرپذیر استان خبر داد.


حجت‌اله عباسیان امروز، ۲۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی استان که با حضور مدیران شهرستانی این اداره‌کل برگزار شد در خصوص ایجاد مجموعه‌های خدمات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر تصمیم‌گیری شد.


وی تصریح کرد: از جمله زیرساخت‌های مهم و مورد نیاز گردشگران، مجموعه‌های رفاهی و بهداشتی است که در آینده نزدیک تعدادی از آنها شامل نمازخانه، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و سرویس بهداشتی توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در نقاط پر تردد و گردشگرپذیر احداث خواهد شد.


معاون میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت، سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی از اولویت‌ برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است که در این راستا تجهیز، نظافت، سامان‌دهی و نصب تابلوهای سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر و محورهای مواصلاتی بین شهری استان در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *