انفجار یک جایگاه CNG در رشت یک دستگاه نیسان حادثه ساز شد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش و خدمات ایمنی رشت گفت: حادثه انفجار در جایگاه CNG واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافربری گیل یک کشته و دو مصدم برجای گذاشت.


شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگاران از انفجار یک جایگاه CNG در رشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه انفجار در جایگاه CNG واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافربری گیل رشت به ساعت ۹:۴۰ صبح امروز، ۲۳ آبان‌ماه رخ داد.


وی با بیان اینکه این جایگاه همجوار ایستگاه شش آتش‌نشانی واقع است، گفت: سریعا تیم‌های عملیاتی در لحظات اولیه مشتمل بر پنج آتش‌نشان و یک افسر ارشد با توجه به صدای مهیب انفجار به جایگاه CNG اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و رفع خطرات احتمالی اقدام کردند.


رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه تاکنون این حادثه یک کشته داشته است، گفت: حادثه از یک‌دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار که در حال سوخت‌گیری بود آغاز شد؛ ضمن کشته شدن یک نفر، دو شخص دیگر نیز به‌واسطه شدت آسیب‌های وارده راهی بیمارستان شدند.


مومنی با بیان اینکه علت بروز حادثه هم اینک توسط کارشناسان مستقر در محل در دست بررسی است، ادامه داد: تعدادی از خودورها که جهت سوخت‌گیری در جایگاه مستقر بودند و نیز قسمت‌هایی از همین جایگاه دچار آسیب شدند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *