انتصاب معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران طی حکمی حسین تیموری را به عنوان معاون اقتصاد و فرهنگ منصوب کرد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین تیموری طی حکمی از سوی علی رمضانی به عنوان معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.



در حکم انتصاب حسین تیموری آمده است: «با استعانت از خداوند متعال، نظر به مراتب شایستگی، تعهد انقلابی، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون اقتصاد و فرهنگ» موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.


ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها به همراه ارائه پیشنهادهای سیاستی و برنامه‌ای جهت اجرای اسناد بالادستی با تاکید بر مأموریت‌های زیر انتظار می‌رود:


– ارتقاء هویت ملی، ابتهاج معنوی و بازآفرینی روحیه نشاط و امید در جامعه از طریق بازنمایی ظرفیت‌های تحول‌آفرین صنعت نشر.


– تسهیل عرضه و دسترسی عادلانه عموم مردم به کتاب از طریق کتابفروشی‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای، استانی و تخصصی با ساختاری پویا، به‌روز و فعال.


– ارتقاء جایگاه، کیفیت حضور و تبادلات صنعت نشر ایران در عرصه نشر بین‌الملل با حفظ استقلال فرهنگی و افزایش الهام‌بخشی هویت انقلاب ایران اسلامی از منظر فرهنگی.


– ارتقاء نام‌نمای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به فرایندی پویا با خلق ارزش (معنوی و مادی) مطلوب و واقعی برای مردم و ارکان مختلف صنعت نشر با حفظ هویت دینی، فرهنگی و تجاری.


– پیگیری و نظارت بر فرآیندهای اجرایی و محتوایی دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران.


– اصلاح ساختارهای مورد نیاز و تدبیر فرآیند مناسب و کارآمد جهت توزیع، فروش و اهدای کتاب در مؤسسه.


– توجه به رشد و ارتقاء اقتصاد نشر در برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف.


– ارائه خدمات نمایشگاهی در سطح کشور و به ویژه در نمایشگاه‌های کشورهای منطقه با توجه به زیرساخت‌ها و تجارب موجود در موسسه.


– معاضدت به مبادی امر در تشکیل کانون (هاب) صنایع خلاق و در ادامه شکل‌گیری نمایشگاه‌های صنایع فرهنگی.


– فراهم‌سازی امکان بازدید دیجیتالی از نمایشگاه کتاب و فراتر رفتن از سطح سایت خرید مجازی.


– توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و ترویج کتابخوانی در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی.


– برنامه‌ریزی نسبت به بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در مؤسسه در راستای درآمدزایی.


امید است در راستای تحقق اهداف دولت مردمی، با استفاده از ابتکار، تلاش، مدیریت جهادی و تعامل سازنده با صاحب‌نظران و فعالان این حوزه برای انجام امور محوله اقدام کنید. ان‌شاءالله


فرصت را مغتنم شمرده و از مساعی مستمر و طولانی جناب آقای حسین صفری در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه سپاسگزاری کرده و بهره‌مندی ایشان از خیرات اعمال گذشته، در طول ایام تجربه‌مندی و بازنشستگی را از خداوند منان خواستارم.»


حسین تیموری دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع-تحلیل سیستم‌های اقتصادی اجتماعی است. فعالیت به عنوان معاون بازرگانی و پشتیبانی انتشارات آستان قدس رضوی، مسئول طرح و برنامه روزنامه خراسان، مسئول طرح و برنامه معاونت خدمات زائر حرم مطهر رضوی، کارشناس مسئول برنامه و بودجه آستان قدس رضوی، کارشناس مسئول شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، مدیر امور نمایشگاه‌ها در خانه کتاب و ادبیات ایران، مدیر کمیته پشتیبانی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و مدیر غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب مسقط و دوحه ۲۰۲۳ از جمله سوابق کاری اوست.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *