افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۵ پروژه دهه فجر در بهشهر

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان بهشهر گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶۵ پروژه در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.


علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر شامگاه ۱۱ بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزایش مشارکت، ایجاد نشاط و امید در دستور کار قرار دارد.


وی ایران اسلامی را قطب مهم و اثرگذار در جهان دانست و افزود: ۲۵۰ برنامه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بهشهر در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود که با نواختن زنگ انقلاب آغاز و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب،  برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه و بیان دستاوردها، جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی، فضاسازی و آذین بندی سطح شهرستان، نشست های بصیرتی را شامل می‌شود.


میرزایی با اشاره به اینکه در بخش پروژه‌های عمرانی ۱۶۵ طرح به ارزش ۵۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: ۱۵۱ طرح افتتاح و ۱۴ پروژه با ۲۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی ‌می شود.


فرماندار بهشهر، یکی از بزرگترین پروژه‌های شرق مازندران را احداث سد گلورد دانست و گفت: ساخت پل زیرقوسی برای دسترسی به روستاهای پشت سد در حال انجام است و جاگذاری عرشه شروع شد. با توجه به موانع و قطعات، در نصب جرثقیل با مشکل مواجه بودیم که با رفع آن، این طرح در حال پیشرفت است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *