استاندار قم مدیران اجرایی از مسائل شائبه برانگیز انتخاباتی پرهیز

ایسنا/قم استاندار قم پرهیز از هرگونه اقدامی که منجر به ایجاد شائبه در موضوع انتخابات شود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یک مدیر تاثیر خود در جامعه را باید به وسیله خدمتی که برای مردم انجام می‌دهد، نشان دهد.


به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی عصر امروز ۱۶ مردادماه در جلسه شورای اداری استان، تصریح کرد : هیچ دستگاهی درباره مسائل و موضوعات انتخاباتی نباید به گونه‌ای اقدام کند که در معرض اتهام و تخلفات انتخاباتی قرار گیرد.


به گزارش ایسنا، استاندار قم همچنین پرهیز از هرگونه اقدامی که منجر به ایجاد شائبه در موضوع انتخابات شود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یک مدیر تاثیر خود در جامعه را باید به وسیله خدمتی که برای مردم انجام می‌دهد، نشان دهد.


شاهچراغی در ادامه خطاب به مدیران اجرایی استان تاکید کرد: هیچ ضرورتی ندارد که در انتخابات جانب کسی را بگیریم؛ هر مدیری برابر قانون و دستورالعمل ابلاغ شده، از تمام بضاعت‌ها، امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کند.


وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار تاکید کرد: استان قم سرشار از خبرنگاران دغدغه‌مند، تاثیرگذار و خوبی است که از امتیازهای این استان محسوب می‌شود.


استاندار قم همچنین با یادآوری اهمیت انعکاس فعالیت‌ها، خدمات‌ و پیشرفت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم، اظهار کرد: مقایسه دستاوردهای دولت سیزدهم با یک دهه گذشته از جمله موضوع‌هایی است که باید مورد توجه خبرنگاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *