معاون رییس جمهور دانشگاه های تک جنسیتی مورد حمایت دولت است

قم-ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اهمیت و کارآمدی دانشگاه‌های تک جنسیتی، گفت: دانشگاه‌های تک جنسیتی مورد حمایت دولت است.


به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی روز شنبه در نشست با روسای دانشگاه‌ها و نخبگان قمی،  با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه حضرت معصومه قم، بیان کرد: دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند و طبق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید در هر استانی حداقل یک دانشگاه تک جنسیتی وجود داشته باشد.


وی در ادامه بیان کرد:  دولت با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها را پشتوانه علمی خود می‌داند و پشت طرح‌ها و برنامه‌های مختلف دولت، طرح‌های پژوهشی و علمی وجود دارد.


معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، برنامه هفتم توسعه بر اساس مساله محوری تدوین‌شده و به‌زودی پس از تصویب در مجلس تشخیص مصلحت نظام به دولت ابلاغ خواهد شد.


حسینی اظهار داشت: دولت توجه و حمایت واقعی از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور دارد و از ابتدای سال جاری در این عرصه نمودهای مختلفی را شاهد بودیم.


معاون پارلمانی رییس جمهور اهمیت حمایت از نخبگان را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: همچنین دولت با همگرایی مطلوبی که با حوزه علمیه دارد نسبت به تقویت و توسعه علوم انسانی و اسلامی نگاه مثبتی دارد.


وی با اشاره به کسری بودجه دولت، بیان داشت: دولت هرماه ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تسویه اوراق خزانه دولت سابق پرداخت می‌کند.


حسینی ادامه داد: بااین‌وجود با افزایش درآمدهای کشور از محل صادرات نفت و صادرات امید می‌رود وضعیت عمومی جامعه بهبود یابد.


معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه نسبت به بررسی و حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه غیرانتفاعی، توجه به پژوهش‌های دانشگاهی در آسیب‌های اجتماعی و اصلاح برخی آیین‌نامه‌های دانشگاهی تاکید کرد.


وی با اشاره به سیاست‌های دولت در حمایت از طرح جوانی جمعیت، ابراز داشت: یکی از جلوه‌های طرح جوانی جمعیت در حوزه دانشگاه‌ها، توسعه خوابگاه‌های متاهلی است.


معاون پارلمانی رییس جمهور امروز به مناسبت هفته دولت به قم سفرکرده است و افتتاح راه نمایشگاه بین‌المللی قم و حضور در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان قم از برنامه‌های وی در سفر یک‌روزه به قم است.


دیدار با خانواده شهدا و نشست با روسای دانشگاه‌ها و رییس پارک علم و فناوری از دیگر برنامه‌های حسینی در این سفر است./


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *