روایتی تازه از بازدید سرزده رییس جمهور از ایران خودرو

تهران-ایرنا- خبرنگار همراه رییس جمهور در بازدید سرزده از شرکت خودروسازی، در روایتی به تشریح جزییات این بازدید پرداخت و نوشت: رئیسی به وضع موجود معترض بود، از ماندن هزاران خودرو در کارخانه گلایه کرد، بر خودورسازان خُرده گرفت و بعد دستوراتی داد و ضرب الاجلی تعیین کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «امیر شایانمهر» خبرنگار و مدرس رسانه دررشته توییتی به بازدید سرزده آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رییس جمهوری از شرکت خودروسازی ایران خودرو پرداخت و نوشت: ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه برای پوشش اخبار هیات دولت به نهاد ریاست جمهوری رفته بودیم. بعد از جلسه دولت خود را برای رفتن آماده می کردیم که به من و تصویربردارم اطلاع دادند بمانید، برنامه دیگری هم باید پوشش داده شود. پرسیدم چه برنامه ای؟ کسی اطلاع نداشت یا نخواست اطلاعاتی بدهد.


وی ادامه داد: سوار بر ون راه افتادیم. عکاس و تصویربردار روابط عمومی نهاد هم همراهمان بودند. به همراه رییس جمهور، تقریبا نامحسوس. در کل مسیر برخلاف مرسوم عبور و مرور کاروان شخصیت های سیاسی، نه کسی متوجه چیزی شد نه با کنجکاوی به نظاره ایستاد. حتم دارم کمتر کسی در خیابان‌های شهر، یا درون خودروهایی که در ترافیک کنارشان متوقف می‌شدیم و حتی پیک موتوری و نیسان آبی‌هایی که بی محابا از کنارمان گذشتند، حدس می‌زدند رییس جمهور سوار بر یکی از همین خودروهای ایرانی کناری است.


شایانمهر نوشت: به عنوان تنها خبرنگار همراه گروه در مسیر هم پرسیدم مقصد کجاست؟ درنهایت جواب شنیدم، بازدیدی از پیش اعلام نشده، حوالی تهران. وارد شرکت ایران خودرو که شدیم نه خبری از استقبال رسمی بود نه کسی منتظرمان. رفتار عادی همه نشان می‌داد واقعا کسی از حضورآقای رییسی در آنجا اطلاع ندارد. بعدا شنیدم هنگام ورود، وزیر صمت با قائم مقام مدیرعامل تماس گرفته که ما در کارخانه‌ایم، سریع خودت را به پارکینگ خودروها برسان. مدیرعامل شرکت هم بی‌خبر از همه‌جا در یکی از مهمترین روزهای کاریش، همان ساعت در فرودگاه بود تا برای عقد قرارداد فروش خودرو به ارمنستان برود.


خبرنگار حاضر در بازدید رییس جمهور تصریح کرد: دراین بازدید رییس جمهور نه ازخودرویی رونمایی کرد، نه از دستاوردی بازدید. حتی کسی گزارشی پر طمطراق از عملکرد خودروساران هم به او نداد. رییسی به وضع موجود معترض بود. از ماندن هزاران خودرو در کارخانه گلایه کرد و بر خودورسازان خُرده گرفت. بعد دستوراتی داد و ضرب الاجلی تعیین کرد.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *