بازدید وزیر اقتصاد از طرح های توسعه گروه هافمن در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی به همراه تیم ویژه مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، در حاشیه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی، از گروه صنعتی هافمن بازدید کرده و در جلسه مشترک با مدیران این مجموعه، پیگیر طرح‌های آتی توسعه این گروه شد.


علی انوری، قائم مقام گروه صنعتی هافمن در ابتدای این جلسه، تصریح کرد: گروه صنعتی هافمن در سال ۱۳۸۴ با چهار خط اکسترودر Gruber و ظرفیت تولید سالانه ۷۲۰۰ تن انواع پروفیل‌های در و پنجره UPVC فعالیت خود را شروع کرد.


وی افزود: تعداد پنج خط اکسترودر در راستای طرح توسعه هافمن، به خطوط تولید این گروه اضافه شد که ظرفیت تولید این مجموعه به ۱۶ هزار ۸۰۰ تن در سال افزایش پیدا کرد.


وی خاطر نشان کرد: گروه هافمن در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ با توجه به افزایش تقاضا و نیاز بازار، اقدام به راه اندازی کارخانه دوم خود در شهرکرد کرد.


انوری گفت: این کارخانه با چهار خط اکسترودر به مجموعه هافمن اضافه شده و ظرفیت تولید این مجموعه به ۲۵ هزار ۸۰۰ تن افزایش یافت. 


محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن، ضمن تقدیر از حضور دکتر خاندوزی در هافمن به مشکلات و مسائل پیش آمده در روند تولید پرداخت و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت مطرح کرد.


وی افزود: هافمن در سال‌های آتی طرح‌هایی در راستای توسعه و رشد در تمامی واحدهای تولیدی خود خواهد داشت.


گفتنی است؛ هافمن امروز به عنوان تنها شرکت دانش بنیان و اولین و تنهاترین مجموعه تولید کننده صنعت UPVC دارای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، توانسته به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در منطقه تبدیل شود و در راستای طرح توسعه خود، با راه اندازی کارخانه تولید در و پنجره دو و سه جداره UPVC در کمالشهر، با ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار یونیت در و پنجره به عبارتی در و پنجره ۴۵ هزار واحد مسکونی در سال به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در و پنجره UPVC نیز در حال فعالیت است.


این گروه صنعتی، در سال ۱۳۹۹ با خرید و احیای کارخانه لبنیاتی پینار لبن تبریز، در حوزه مواد غذایی کشور نیز ورود پیدا کرد و کارخانه لبنیاتی پینار لبن تبریز نیز به مجموعه هافمن اضافه شد.


بازدید وزیر اقتصاد از طرح‌های توسعه گروه هافمن در تبریز

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرچین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *