اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به اردبیل سفر می کنند

اردبیل- ایرنا- نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی مشکلات تولید و اشتغال اواخر اردیبهشت ماه جاری به اردبیل سفر می‌کنند.


سید کاظم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر  از سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به استان اردبیل خبر داد و افزود: در این سفر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی حضور خواهند داشت.


وی اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی زیر ساخت‌های موجود برای کمک به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، کمک به واحدهای نیمه‌تمام ، واحدهای راکد و غیر فعال، بررسی روند اجرایی پروژه بزرگ راه آهن اردبیل- میانه و منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل است.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اهتمام وزارت راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل پروژه مهم راه آهن میانه – اردبیل شد.


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص طرح اتصال راه آهن اردبیل- به منطقه مغان اظهار کرد: بودجه راه آهن اردبیل- مغان ردیف‌دار شده و وزارت راه و شهرسازی باید با سرعت بیشتری جهت اتمام راه آهن اردبیل -میانه و اتصال آن به منطقه مغان اقدام کند.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام تلاش مجمع نمایندگان و مسئولان استان این است که برای بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه، راه‌آهن اردبیل-میانه به شمال استان وصل شود.


موسوی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تمام استان اردبیل در اولویت قرار گرفته است، افزود: مطالبه مردم این است که تمام استان از مزایای منطقه آزاد تجاری و صنعتی بهره‌مند شوند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *